خبرهای داغ:
تندیس تجربه برتر به راه آهن شمالشرق (۱) رسید

تقدیر از تجربیات برتر راه آهن شمالشرق (۱) در حوزه فنی و زیربنایی

مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: در سمینار تبادل تجربیات برتر مناطق، تجربه ارائه شده راه آهن شمالشرق (۱) گزینش و با اهدای تندیس ولوح مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۸۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زاد خور اظهار کرد: در دومین سمینار تجربیات برتر پروژه‌های فنی و زیر بنایی راه آهن با محوریت تبادل تجربیات و دانش آموخته‌های برتر، تجربه ارائه شده این اداره کل با موضوع افزایش عرشه پل به کمک ریل فرسوده ونصب قرنیز پیش ساخته بتنی در پل‌ها گزینش و موردتقدیر قرار گرفت.
زادخوردر تشریح این تجربه بیان کرد: در فرآیند بهره برداری و نگهداری خط، به مرور ضخامت بالاست زیر خط و شیب شیروانی روسازی افزایش می‌یابدو منجر به ریزش بالاست به خصوص در موقعیت پل هامی شود و ناپایداری خط و افتادگی موضعی ایجاد می‌شود. در این راستا اقدام به طراحی، تولید و نصب قرنیز‌های پایدار پیش ساخته بتنی کرده ایم و همچنین در پل‌هایی که به علت کمبود طول عرشه، نصب قرنیز پیش ساخته مقدور نبوده، به کمک شاسی‌های فلزی ساخته شده از ریل‌های سایش دار مستعمل طول عرشه پل‌ها افزایش داده شده که این فرآیند با صرف هزینه بسیار اندک منجر به استقرار خط و ارتقای قابل توجه ایمنی گردیده است.
وی افزود: در سمیناری که با حضور معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن، معاونین و روسای ادارات حوزه معاونت فنی و زیر بنایی راه آهندر اصفهانبرگزار شد، این تجربه توسط آقایان خلیل الله بنازاده وابوالفضل ساغری ارائه شد ودر ردیف تجربیات برتر ادارات کل مناطق گزینش و موردتقدیر قرار گرفت.
 
تقدیر از تجربیات برتر راه آهن شمالشرق (۱) در حوزه فنی و زیربنایی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار