خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حمایت از کالای ایرانی تنها راه رهایی از مشکلات اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین گشایش نمایشگاه صنایع‌دستی مسجد کبود تبریز گفت: حمایت از کالای داخلی و نهادینه شدن فرهنگ مصرف آن، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود خواهد بخشید.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۷۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم افزود: باید در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی، مصرف تولید داخلی و اشتغال مطابق رهنمودهای رهبر انقلاب به صورت جدی وارد میدان شویم.

وی رونق و رسیدگی به حوزه صنایع‌دستی را از مهم‌ترین محورهای تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی دانست و اظهارداشت: همه مسئولان در قبال تحقق مطالبات رهبر انقلاب مسئولیت خطیر بر عهده دارند تا ثمره این تلاش‌ها منجر به اشتغال جوانان جویای کار شود.

حجت الاسلام آل هاشم خواستار توجه عموم مردم به مصرف کالای ایرانی به خصوص هنر دست هنرمندان آذربایجان شد و یادآور شد: ترویج فرهنگ مصرف تولید داخل بسیار ارزشمند است به شرطی که مسوولان نیز به مصرف کالای ایرانی اهتمام داشته باشند، از این رو اداره کل میراث فرهنگی استان به عنوان یکی از متولیان اصلی در حوزه حمایت از تولیدات سنتی و داخلی، با برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی مستمر و ایجاد فرصتی مناسب جهت معرفی ظرفیت‌های هنری استان، مسیری شایسته را در جهت پیشبرد هدف حمایت از کالای ایرانی طبق فرموده رهبر انقلاب، عملی کرده است.

وی با تشکر از تلاش‌های اداره کل میراث فرهنگی استان و اشاره به اینکه تنها راه رهایی از مشکلات اقتصادی حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی است، خاطرنشان کرد: این موضوع با به‌کارگیری این سرمایه عظیم نیروی انسانی با گسترش آموزش متناسب با بازار کار و ارائه تسهیلات مناسب، زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها