امام جمعه ازنا :

حمایت از کالایی ایرانی عمل به امر ولی است

علی سپهوند گفت :این گفتمان حمایت از کالا های ایرانی یک گفتمان غالب است که باید از شهرستان ازنا شروع شود و با خرید کالا های ایرانی رهبر معظم انقلاب آینده خوبی را ترسیم کرده اند را به ثمر برسانیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۱۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان ،حجت الاسلام والمسلمین علی سپهوند امام جمعه ازنا ضمن تبریک میلاد نهمین اختر تابناک ولایت امام جواد(ع) اظهار داشت:امسال شکوفایی طبعیت با بهار معنویت یعنی ماه رجب، شعبان و رمضان آغاز شد که توفیق معنوی خواهد بود.

 

سپهوند گریزی به سخنان رهبری در بحث حمایت از کالای ایرانی زد و گفت:در این 40 سال به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی داشته ایم و مقام معظم رهبری امسال را به عنوان حمایت کالای ایرانی نام نهادند که این از اشرافیت ایشان به مسائل کشور است.

 

وی عنوان کرد :ما برای اینکه ولایت مداری خود را اثبات کنیم باید از کالاهای ایرانی با خرید خود حمایت کنیم ولکن این کالا های در ایران مونتاژ می شوند باید حمایت راسخ داشته باشیم.

 

امام جمعه ازنا با اشاره به دو نگاه مردم و مسئولین بیان کرد :باید تولید کنندگان کالا های ایرانی کیفیت محصولات خود را افزایش دهند و اعتماد مردم را جلب کنند و مسئولین امر باید با قاچاق کلا که از کانال های رسمی و غیر رسمی وارد می شوند مبارزه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: قوه قضایه حتما با قاچاق کالا با جدیت برخورد کنند و نمایندگان مجلس اگر می بینند که درقانون مبارزه با قاچاق خلأ وجود دارد آن را در مجلس شوارای اسلامی ارائه دهند و آن را تصویب کنند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا  تصریح کرد :این گفتمان حمایت از کالا های ایرانی یک گفتمان غالب است که باید از شهرستان ازنا شروع شود و با خرید کالا های ایرانی رهبر معظم انقلاب آینده خوبی را ترسیم کرده اند را به ثمر برسانیم.

 

وی برای همکاری  جوانان در ستاد نماز جمعه شهرستان گفت:از جوانان شهرستان در خواست داریم قدمی برادرند و برای ستاد نماز جمعه از خواهران و برادران برای همکاری در ستاد نمازجمعه منتظر دعوت نباشند لذا از جوانان در خواست داریم که برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن نماز جمعه راهکار بدهند.

ارسال نظرات