به همت حوزه بسیج دانش آموزی

برگزاری اردوی علمی دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان اشکذر

اردوی علمی با حضور بیش از ۸۰ نفر از دانش آموز مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۸۹
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، در این دوره اردوی علمی که بیش از ۸۰ نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان اشکذر شرکت کردند؛ دانش آموزان به انجام آزمایشات عملی مرتبط به دروس علوم تجربی پرداختند.
در این اردو که در دبستان مهدیه اشکذر برگزار شد، دانش آموزان در پنج کارگاه تخصصی نجوم؛ فیزیک؛ شیمی؛ زمین شناسی و زیست به فراگیری عینی آزمایشات و فعالیت‌های مرتبط با کتاب درسی خود پرداختند.
کارگاه تئوری رصد ستارگان؛ مشاهده صور فلکی و سیاره زهره به وسیله تلسکوپ؛ انجام آزمایشات مرتبط با مسائل اسید و باز؛ ساخت ویدیو پروژکتور خانگی و بالن؛ تشریح قسمت‌های مختلف بدن کبوتر و نحوه عملکرد قلب؛ مشاهده بافت گیاهان در زیر میکروسکوپ و آشنایی با انواع سنگ‌ها و کانی‌های موجود در طبیعت از جمله برنامه‌های علمی و عملی این اردوی یک روزه بود که دانش آموزان پنج دبستان مهدیه؛ معصومیه؛ مشکات اندیشه اشکذر؛ شهیدرهاوی شرف آباد و صدیقه کبری زارچ از این برنامه‌ها استفاده کردند.
آموزشگاه ماژیک طلایی در سال جاری در مدارس دبستان اقدام به برگزاری کلاس‌های کمک آموزشی و آموزش‌های عینی و عملی دروس ریاضی و علوم پرداخته است و برگزاری اردو‌های علمی از جمله برنامه این آموزشگاه در مدارس است.
ارسال نظرات