خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد؛

حضور ۵۹ مبلغ جوان در طرح آرامش بهاری آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان، از حضور ۵۹ مبلغ جوان و آموزش دیده در طرح آرامش بهاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۶۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، محمدعلی فاضلی نسب با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از امروز ۲۸ اسفندماه ۹۶ کار خود را آغاز کرده و تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده در ۵۶ امامزاده و بقاع متبرکه در سراسر استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح از ۵۹ مبلغ و روحانی جوان و آموزش دیده که از حوزه های علمیه در این طرح حضور دارند، به منظور مشاوره خانواده و مذهبی استفاده می شود.

فاضلی نسب هدف از برگزاری این طرح را خدمت رسانی به گردشگران و تبلیغ و ترویج دین اسلام عنوان و بیان کرد: این طرح در کنار رویداد تبریز ۲۰۱۸ می تواند تأثیرات مهمی بر روی گردشگران داخلی و خارجی بگذارد و ما نیز می توانیم فرهنگ و آداب تشیع را در قالب طرح آرامش بهاری به گردشگران خارجی نشان دهیم.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده می توان از این ظرفیت استفاده کرده و امامزاده ها و بقاع متبرکه استان را به جهانیان معرفی می کنیم.

 ویژه برنامه آرامش بهاری همچون سال های گذشته در این سازمان از ۲۸ اسفندماه امسال تا ۱۵ فرودین ۹۷ برای نخستین بار در ۵۶ بقعه آذربایجان شرقی برگزار می شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها