فرمانده انتظامی لرستان:

حضور ۶ هزار نیروی پلیس لرستان در ایام نوروز

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در ایام نوروز ۶ هزار نیروی پلیس استان را کنترل می‌کنند، همچنین ۷۹۱ پلیس افتخاری، نگهبان محله و شب گرد با پلیس همکاری دارند.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۸۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حاجی محمدمهدیان نسب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان بیان کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو قرار داریم و عملیات بزرگ نوروزی پلیس از روز ۲۵ اسفندماه در لرستان آغاز و در این مراسم طرح پلیس‌راه و راهور نیز آغاز شد که توانستیم ۱۸۰ گشت خودرویی برای پلیس‌راه از فرمانده انتظامی تأمین کنیم و همچنین ۳۰ دستگاه خودروی کمکی برای کنترل جاده‌های فرعی به کار گرفته‌شده‌اند.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه ۸۱ گشت خودرویی برای پلیس راهور لرستان در نظر گرفته‌شده است، افزود: درمجموع هزار و ۴۵۷ گشت خودرویی، موتوری و پاس پیاده برای ایام نوروز در نظر گرفته‌شده است.
وی بیان کرد: در ایام نوروز ۶ هزار نیروی پلیس استان را کنترل می‌کنند، همچنین ۷۹۱ پلیس افتخاری، نگهبان محله و شب گرد با پلیس همکاری دارند..
مهدیان نسب گفت: ۳۵ ایستگاه نوروزی پلیس نیز ایجادشده که این موضوع کمک زیادی به ارتقا امنیت استان می‌کند و پلیس در ۷۸ تفرجگاه و پارک استان نیز حضور فعال خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به استقرار ۴۸ ایستگاه ایست و بازرسی در محور‌های لرستان، افزود: در تمام مناطق حاشیه‌نشین و نقاطی که احتمال وقوع جرم در آن‌ها بیشتر است گروهی از پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به اجرای طرح منطقه‌ای می‌کند.
فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: طرح منطقه‌ای به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده اجرایی می‌شود و امیدواریم در ایام نوروز شاهد تأثیر مناسب آن باشیم.
مهدیان نسب با اشاره به اینکه در سال ۹۷ حدود ۱۸ برنامه را مدنظر قرار داده‌ایم که بر این اساس چندین قرارگاه جدید در نظر گرفته‌شده است، به‌عنوان نمونه قرارگاه مقابله با قاچاق کالا و ارز و قرارگاه مقابله با سرقت در استان تشکیل خواهد شد. عنوان کرد: ۱۷ سازمان در پیشگیری از جرائم و سرقت‌ها دخیل هستند و امیدواریم با هماهنگی صورت گرفته بتوان شتاب پیشگیری از جرم را بهبود بخشید.
وی بیان کرد: آرامش مردم در بهار به نظم اجتماعی گره‌خورده است البته باید از مردم لرستان تشکر کرد چراکه امربه‌معروف و نهی از منکر پایه محکمی در لرستان دارد.
مهدیان نسب با اشاره به اینکه در مراسم‌های عروسی به دلیل عدم مدیریت بزرگان شاهد تیراندازی هستیم که این رسم غلطی است البته در چند ماه گذشته شاهد کاهش چشم‌گیر این موضوع بودیم، گفت: پلیس آگاهی تمامی اماکن عمومی همچون رستوران‌ها را بازرسی کرده و اگر موارد خلاف قانون داشته باشند پلمپ خواهند شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات