فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر:

دشمنان قسم‌خوردۀ ما می‌خواهند این انقلاب به انقلاب جهانی وصل نشود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: دشمنان ما دارند مانع درست می‌کنند که این انقلاب به انقلاب جهانی و انقلاب حضرت، ولی عصر (عج) وصل نشود.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۵۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمود یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر در مجمع عمومی بسیج ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در جمع کارکنان و بسیجیان این شهرستان گفت: ما در مرحله سوم از پنج فرآیند انقلاب اسلامی یعنی جامعۀ اسلامی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: هستیم که هنوز تحقق پیدا نکرده و برای تحقق آن باید معضلات و مشکلات جامعۀ اسلامی حل شود.

وی با توجه به اهداف دشمن از طریق فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی اهداف انقلاب اسلامی را هدف قرار داده همین ارتش رژیم غاصب حدود پانصد نفر از کارکنان آن مسلط به زبان فارسی شده و کاری می‌کنند احکام دین اسلام را زیر سؤال ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد شبیخون فرهنگی تصریح کرد: اوایل امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: شبیخون فرهنگی، عده‌ای از مسئولین به همین شبیخون فرهنگی نیش خند زده حالا تبدیل به ناتوی فرهنگی شده که یکی از ابزار‌های ناتوی فرهنگی بحث فضای مجازی و اینترنت است.

وی با توجه به نقشه دشمن از طریق جنگ نرم خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس نگذاشتند دشمن یک وجب از خاک ما را ببرند، ولی در جنگ نرم و از طریق همین فضای مجازی داخل خانه‌های ما آمده است، اوایل بحث ماهواره الآن این گوشی‌ها، این چاقوی دو لبه که معضلی برای جوانان ما شده است.

سرهنگ یوسفوند خاطرنشان کرد: دشمنان در این پیام‌هایی که به جوانان ما می‌دهند ازجمله «به‌جای اینکه در مسجد بنشینم و به کفش‌هایم فکر کنم، کفش‌هایم را می‌پوشم در خیابان تفکر می‌کنم» با این سؤال ذهن جوانان ما را منحرف کرده درحالی‌که قضیه این نبوده و هدف اصلی آن‌ها این است جوانان مساجد را خالی کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات