هزینه دقیق پروژه دور برگردان باقرشهر مشخص شد

خبرگزاری بسیج: به دنبال بروز برخی ابهامات در خصوص هزینه پروژه دور برگردان تقاطع خیابان شهید فیروزی با دستور شهردار باقرشهر هزینه دقیق این پروژه اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۲۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ به دنبال بروز برخی ابهامات در خصوص هزینه پروژه دور برگردان تقاطع خیابان شهید فیروزی شهردار باقرشهر دستور بررسی هزینه های این پروژه را صادر کرد که پس  از بررسی های صورت گرفته، هزینه این پروژه تا کنون مبلغ 130 میلیون تومان اعلام شد .

 بر اساس این گزارش، با توجه به اعلام اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی اجرای پروژه دوربرگردان تقاطع خیابان شهید فیروزی و خیابان شهید رجایی و مشکلات و همچنین ابهامات موجود در اعتباراین پروژه با دستور شهردار مبلغ دقیق هزینه های انجام شده مشخص شد .

قرار داد این پروژه که در گذشته با اعتبار تقریبی  ۵۰۰ میلیون تومان  منعقد و طرح برنامه ریزی شده بود به علت مشکلات موجود و نارضایتی برخی از شهروندان مجاور محل پروژه طی مکاتبات شورای شهر و برنامه ریزی مجدد در حجم کوچکتری انجام گرفت به صورتی که در طرح اولیه این پروژه لاین های تند رو ،کند رو طراحی شده و اجرای طرح به صورتی بوده که تریلی ها هم بتوانند از این دور برگردان استفاده کنند که طی طرح دوم این پروژه در مقیاس کوچکتری اجرا شد و تا کنون نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده که شامل عقب نشینی محور ،عملیات عمرانی، جدول گذاری و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی و …. است.

 

ارسال نظرات