خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم و جوانان دو واژه مورد تاکید امام راحل و رهبر انقلاب

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که شورای سیاست گذاری و اداری بسیج رسانه استان و برگزیدگان جشنواره ابوذر با وی داشتند، گفت: مردم و جوانان دو واژه مورد تاکید امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب هستند و خبرنگاران باید در تهیه و انتشار اخبار خود به آن توجه کنند.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۱۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه خبرنگاران نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند، افزود: با توجه به این نقش خبرنگاران باید در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مردم و جوانان تلاش کنند چراکه ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه حرکت در مسیر دشمنان نظام است.
وی ، پردازش درست و دقیق دوران  دفاع مقدس و ارج نهادن به اسطوره های ملت در این مقاومت بی همتا را از دیگر کارکردهای مهم رسانه ها عنوان و بیان کرد: در این راستا باید رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدا و ایثارگران به خوبی در رسانه ها انعکاس یابد تا نسل های جدید و آینده با این دوران پرافتخار به خوبی آگاه شوند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه 70دصد جمعیت کشور زیر 30 سال بوده و 35 درصدآن نیز بین 15 تا 28 سال سن دارند، اظهارداشت:این  یک سرمایه عظیم برای ایران اسلامی است که توسعه و ترقی کشور در عرصه های مختلف بدون توجه به این قشر غیرممکن خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگنون این جوانان باید در صف میدان باشند و میدان داری کنند و پیشکسوتان به عنوان هادی هدایت گر آن ها بوده و به عنوان افراد ستادی تجربیات خود را به آن ها انتقال دهند تا در جامعه شاهد آسیبهای اجتماعی بیش از این نشویم.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به افتخارآفرینی جوانان در عرصه های هسته ای، تولیدی، دینی، صنعت، المپیادهای علمی و ورزشی برای جمهوری اسلامی ایران،  بر ارزش گذاری به این فشر تاکید و خاطرنشان کرد: جوانان  افتخار و زینت کشور هستند و نباید به هیچ عنوان با برچسب های مختلف آنها را با دست خودمان برنجانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها