مشکلات افت فشار آب شرب 18هزارمشترک شهری آمل برطرف می شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهری آمل گفت، که با حفر یک حلقه چاه جدید آب با دبی 60 لیتر بر ثانیه مشکلات کم آبی و افت فشار حدود 18هزار مشترک برخی مسیرهای بلوار امام رضا(ع) این شهر به طور کامل برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۵۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی قبادی درگفت وگویی گفت: مشترکان خانگی ساکنان واقع در بلوار امام رضا(ع) که حدود نیمی از جمعیت حدود 300هزار نفری آمل در این بلوار سکونت دارند، در زمان اوج مصرف با مشکل افت فشار مواجه می شدند که به همین منظور حفر یک حلقه چاه با پیش بینی دبی ۶۰ الی ۷۰لیتر در ثانیه درمسیر جاده آمل به بابل آغاز شده است.
وی گفت: مسر اجرای حفر این چاه جدید به طول ۲۰۰ متر خط انتقال و۲۵۰ مترخط نیرو است که توسط آبفای شهری آمل حفرو تجهیز می شود.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری آمل، اعتبار اختصاص داده شده برای اجرای این طرح را در مجموع ۸ میلیارد ریال عنوان و تامین بخشی از این اعتبار را از محل تبصره ۳ اعلام کرد.
قبادی گفت، ۵۰۰ مترمربع زمین برای حفر و تجهیز این چاه تهیه شده و که با بهره برداری از آن حداقل تا چند ماه آینده وپیش از تابستان و افزایش میزان مصرف آب، مشترکان شهری با کاهش و افت فشار آب مواجه بودند که با اجرای این طرح، بخشی از مشکل کمبود آب جبران می شود.
وی همچنین به اجرای طرح فاضلاب شهری در آمل گفت، که این طرح از سال گذشته آغاز و درسال جاری به طور جدی اکنون در مسیر بلوارجانبازان وآیت اله یوسفیان در مسیرشمالی شهر آمل درحال اجرا است ودر سال 97 نیز در دیگر مسیرهای شهری عملیات حفاری ولوله گذاری انجام خواهد شد.
بیش از ۶۰ هزار مشترک خانگی در شهر آمل زیر پوشش خدمات امور آب و فاضلاب شهری آمل قراردارند.
شهر آمل دارای حدود 300هزار نفرجمعیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها