تند باد در قروه و خسارت شدید به نمایشگاه بهاره پارک رضوان

بر اثر وزش باد شدید در قروه نمایشگاه بهاره پارک رضوان با خسارت بسیاری روبرو شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۶۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بر اثر وزش باد شدید متاسفانه  غرفه داران شهرستان قروه در نمایشگاه کالای بهاره با خسارت بسیاری روبرو شدند.

در پی این رخداد در گفتگو با برخی غرفه داران مهمترین دغدغه این افراد تامین خسارت بود.

یکی از این غرفه داران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هم اکنون خسارت بسیاری دیده ایم در حالی که ما برای این ۱۰ روز ۵۰۰ هزار تومان کرایه داده ایم و تاکنون هیچ مسئولی در این مکان پاسخگوی خسارت ما نبوده است.

یکی دیگر از این افراد با بیان اینکه در ابتدای کار تذکر نامناسب بودن سازه‌ها به مسئولین برگزاری نمایشگاه داده شده بود گفت: از همان اول هم مشخص بود سازه‌ای که با طناب بسته شود نمی‌تواند در برابر تندباد دوام بیاورد و هم اکنون ما هر کدام خسارت بسیاری دیده ایم که باید مسئولین پاسخگوی آن باشند.

در همین رابطه گفتگویی داشتیم با رییس اداره صنعت و معدن شهرستان قروه

علی منتشلو در تماس تلفنی با خبرنگار ما با بیان اینکه در شهرستان قروه حضور ندارد، گفت: این نمایشگاه با محوریت اتاق اصناف و با مسئولیت شرکت نمایشگاه‌ها ایجاد شده است و بیمه نیز مسئول پرداخت کلیه خسارت‌ها می‌باشد

وی افزود: همکاران ما در شهرستان در محل نمایشگاه حضور دارند و مسئولیت خود را در این خصوص انجام می‌دهند.

مسئول بیمه ایران که متولی بیمه این نمایشگاه می‌باشد نیز در گفتگو با خبرنگار ما به پرداخت خسارت آسیب دیدگان نمایشگاه اشاره نمود.

سید محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سنندج گفت: کسانی که ادعای خسارت دارند وسایل خود را جمع می‌کنند و ما فیلم و عکس تهیه می‌کنیم و بر اساس فاکتور خسارت غرفه داران را پرداخت می‌کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات