کیفیت بخشی به برنامه‌های بسیج دانش آموزی دختران

مدیر خواهران سازمان بسیج دانش آموزی از توجه به ارتقای کیفیت برنامه‌های بسیج دانش آموزی برای اثرگذاری بهتر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۱۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج مدیر خواهران سازمان بسیج دانش آموزی درباره اقدامات این سازمان در سال 97 اظهار کرد: برپایی انواع نمایشگاه‌ها، توجه به کیفیت بخشی برنامه‌ها و بهبود آن از جمله برنامه‌های ما در سال 97 می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه رسمی برنامه‌های غیررسمی همچون کرسی های آزاد اندیشی و دعوت از نخبگان محجبه را در دستور کار قرار دادیم تا دانش آموزان به طور غیر مستقیم به مقوله حجاب علاقه مند شوند.

خواهر دلجو درباره توجه به آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای این موضوع، عنوان کرد: شوراهای علوی و فاطمی در سازمان بسیج دانش آموزی داریم که دانش آموزان به عنوان فرمانده واحد در آن مشغول به فعالیت هستند و به عنوان مغز متفکر شورا برنامه هایی را متناسب با نیاز دانش آموزان در نظر می‌گیرند.

وی با اشاره به کنگره ملی همفکری که سالانه برای اعضای بسیج دانش آموزی و فرماندهان واحد تشکیل می‌شود، گفت: در این کنگره دانش آموزان آسیب های اجتماعی را احصا کردند و کارگروه های تخصصی در بین دختران و پسران به تدریج تشکیل دادیم تا با همکاری کارشناسان زبده در جهت رفع این موضوع گام برداریم.

مدیر خواهران سازمان بسیج دانش آموزی یادآور شد: گاهی در استان های مختلف آسیب های اجتماعی متفاوتی وجود دارد که بر این اساس به طور تخصصی برای رفع این آسیب ها برنامه ریزی می‌کنیم.

 

ارسال نظرات