رئیس دادگاه انقلاب:

اگر برخی تردید دارند، طرح اعاده اموال نامشروع را به رفراندوم بگذارند

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی استان تهران می‌گوید مسئولان نباید از این طرح بترسند و اگر هم تردیدی دارند، بهترین موضوعی که می‌توانند به رفراندوم بگذارند، همین مسئله است و می‌توانند نظر مردم را جویا شوند.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۰۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با تسنیم درباره طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اظهار کرد: مسئولان نباید از این طرح بترسند و اگر هم تردیدی دارند، بهترین موضوعی که می‌توانند به رفراندوم بگذارند، همین مسئله است و می‌توانند نظر مردم را جویا شوند.

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران اضافه کرد: بسیار بدیهی است که مردم 100 درصد با اجرای این طرح موافق هستند تا کسانی که از راه غیرقانونی، اموال بیت‌المال را انباشت کردند، به بیت‌المال برگردانند.

نماینده دوره‌های هفتم و هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعاده اموال نامشروع، هم جنبه بازدارندگی دارد و هم اموال به غارت رفته را به بیت‌المال بازمی‌گرداند گفت: البته نکته قابل توجه این است که  به قدری افراد و مسئولان پاک دست در جمهوری اسلامی ایران وجود دارند که مثل مردم عادی و شاید بدتر از آنها زندگی می‌کنند. 

غضنفرآبادی تصریح کرد: متاسفانه به جای اینکه از طر ح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اسفتاده خوبی شود، سوء استفاده می‌شود. به جای اینکه سر مسئولان مجرم کوبیده شود، ضد انقلاب سوء اسفاده کرده و سر نظام می‌کوبد.

رییس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران افزود: این برداشت‌ها غلط است و این طرح اگر هم در گذشته چیزی نباشد، برای آینده خوب است و موجب بازدارندگی می‌شود. ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین که اموال و دارایی‌های کشور را غارت و داخل هواپیما کرده و بردند، نباید ذوق زده شوند.

وی تاکید کرد: مسئولان پاک دست با تلاش شبانه‌روزی، انقلاب و کشور را به اینجا رسانده‌اند و نباید تخلف برخی از مسئولان که بسیار معدود هستند، به پای همه نوشته شود و خدمات نظام و انقلاب را که مسئولان بسیار دلسوز و پاک دستی، سال‌های سال در آن خدمت کردند را زیر سئوال برد.

ارسال نظرات