مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان:

سریال زندگینامه شهید دکتر مجید شهریاری تولید خواهد شد.

سریال فاخر 13 قسمتی با موضوع زندگینامه شهید دکتر مجید شهریاری با مشارکت و همکاری صداوسیمای استان با سازمان انرژی اتمی کشور ، استانداری و بنیاد شهید تولید خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۷۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان با قدردانی از استاندار زنجان برای همراهی در ساخت این اثر فاخر گفت: قرار است این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه ای تولید شود و امیدواریم اثری در خور شأن و مقام این دانشمند شهید هسته ای کشورمان عرضه شود .

صفری با تأکید بر اینکه این اثر جزء کارهای فاخر و ارزشمند صداوسیما خواهد بود، افزود: در ساخت این سریال از عوامل حرفه ای و تراز اول که سابقه در خشانی در سینما و تلویزیون دارند استفاده خواهد شد و این اقدامی است برای ارج نهادن به خدمات بسیار ارزشمند شهیدی که در راه اعتلای وطن و نظام اسلامی تلاش کرد و سرانجام به دست استکبار جهانی به شهادت رسید .

وی هدف از تولید این سریال فاخر 13 قسمتی را پرداخت مناسب و شایسته به ابعاد وسیع و گسترده شخصیت برجسته این شهید والامقام عنوان و اظهار داشت: تأکید کرد : این مستند فاخر ویژگیهای شخصیتی شهید شهریاری را با زبان هنر به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی خواهد کرد .

گفتنی است، سریال فاخر 13 قسمتی با موضوع زندگینامه شهید دکتر مجید شهریاری با مشارکت و همکاری صداوسیمای استان با سازمان انرژی اتمی کشور ، استانداری و بنیاد شهید تولید خواهد شد.

 

ارسال نظرات