یادواره 520 شهید شهرستان رباط کریم

خبرگزاری بسیج: یادواره 520 شهید شهرستان رباط رباط کریم و سه شهید روحانی با حضور مسئولان شهری، نظامی، بسیجیان و خانواده شهداء در مصلی بزرگ امام خمینی(رحمت الله علیه) رباط کریم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۱۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزرای بسیج؛ در ابتدای برنامه، حجت الاسلام والمسلمین صابری اراکی در مدح و ستایش شهداء، ویژگی های شهدا را مورد بررسی قرار داد. این ویژگی ها همچون 1) مهمترین شاخصه شهداء، عبودیت آنها بود. ما در طول تاریخ عابد زیاد داشتیم اما بنده کم داریم. این شهداء عزیز علاوه بر عابد بودن خود، بندگی خود را به خدا ثابت کردند.حجت الاسلام والمسلمین صابری اراکی با اشاره به فرمایش آیت الله جوادی آملی گفتند: مهم این است که قلب و چشم ما بنده باشد. 2) ویژگی دیگری از شهداء، راضی به قضای الهی بودن آنهاست. 3) ویژگی دیگر شهداء، فرصت یاب بودن آنهاست. ما انواع مختلفی از فرصت ها را داریم همچون فرصت طلب بودن، فرصت سوز بودن و فرصت ساز بودن اما شهداء عزیز فرصت ساز بودند و کاری کردند که همیشه زنده بمانند و در یادها و خاطرات بمانند.

در بخش پایانی برنامه حاج ولی الله کلامی " ذاکر و شاعر آذری زبان اهل بیت" با مدیحه سرائی و شعرخوانی خود، حضار را به فیض رساندند.

 

ارسال نظرات