مدیرکل کمیته امداد استان زنجان :

تفاوت های امروز جامعه ما تفاوتهای فکری وفرهنگی است

تفاوت های امروز جامعه ما تفاوتهای فکری وفرهنگی است و باید از مدلهای علمی به نفع سازمان استفاده کرد وامروزه حرکت جهادی، کار تیمی وهمدلی در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار موثر است.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۷۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداداستان زنجان درآستانه سالروز تاسیس کمیته امداد وآغازهفته احسان ونیکوکاری درجلسه تخصصی باکارشناسان خرید خدمت توسعه مشارکتهای مردمی  این نهاد گفت: کمیته امداد  بعنوان بزرگترین نهاد حمایتی منشاء خیر و اثر در کشور وبال عاطفی نظام در صدور فرهنگ نوعدوستی و همدلی به خارج از مرزها است.

هدایت صفری با تاکید برضرورت اعتماد آفرینی به عنوان رویکرد اصلی کمیته امداد، افزود: اعتماد آفرینی در جامعه به منظور افزایش مشارکت خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد به عنوان یک تشکیلات الهی با هدف نورانی مهمترین رویکرد این نهاداست.

وی با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص توجه به محرومان «من گمان نمی کنم هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود داشته باشد» اظهار داشت: ایجاد فضای سبقت در خیرات در جامعه  با هدف همگانی شدن فیض خدمت به نیازمندان با نگاه الهی به کار وظیفه اصلی ما در کمیته امداد است . 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان کار کمیته امداد را  ترویج نوعدوستی  و زمینه سازی برای کمک به نیازمندان دانست وتصریح کرد: کار کمیته امداد در حوزه رسیدگی به نیازمندان بسیار ارزشمند چراکه در هیچ دین  و مذهبی فرهنگ نوعدوستی مذمت نشده بلکه برآن تاکید شده است.

صفری افزود: دین اسلام دین مهربانی و الفت بوده و وظیفه ما به عنوان امدادگر در نهاد انقلابی کمیته امداد ، ترویج مهربانی و سنت های حسنه  با تاسی به ائمه اطهار وامامان معصوم(ع) با هدف شکل گیری ایمان در کنار عمل صالح است.

وی بابیان اینکه مردم بیشتر از نان دادن به احترام نیاز دارند،اظهار داشت: کمک به ایتام ونیازمندان صدقه جاریه ای است که روزی را زیادکرده، مال را برکت بخشیده وموجب سالم ماندن جسم و روح انسان می شود .

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به معنای توسعه یافتگی اشاره کرد وگفت: تفاوت های امروز جامعه ما تفاوتهای فکری وفرهنگی است  و باید از مدلهای علمی  به نفع سازمان استفاده کرد وامروزه حرکت جهادی، کار تیمی وهمدلی در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار موثر است. 

صفری به تلاشهای انجام شده در حوزه مشارکتهای مردمی کمیته امداد نیز اشاره کرد وافزود: حوزه مشارکتهای مردمی  استان زنجان با بهره گیری از فضای همدلی و نوعدوستی حاکم بر این استان مدلها و الگوهای خوبی جهت ورود به ادبیات کمیته امداد کشور دارد که کسب رتبه نخست کشوری طرح اکرام ایتام در سالجاری نمونه ای از این تلاشها است. 

 

ارسال نظرات