با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان:

برگزاری همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت در دهگلان

با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان و سایر مسئولان، همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت شهرستان دهگلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۲۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان و سایر مسئولان، همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت شهرستان دهگلان برگزار شد.

در این همایش آیت الله حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در کردستان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آن حضرت مایه خیر و برکت کثیر برای جهانیان است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در این همایش با قدردانی از متولیان برگزاری این همایش گفت: برای شما روحانیون هیچ چیز شیرین‌تر از این نیست که تمام لحاظات عمرتان را برای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام و احیای سنت پیامبر اعظم (ص) صرف کرده اید.


آیت الله شاهرودی با اشاره به جایگاه روحانیان در جامعه افزود: دشمنان دین به دلیل هوشیاری عالمان دینی، هیچ وقت پیروز نشده اند بین مردم و این عالمان دینی شکاف ایجاد کنند.

وی ضمن تاکیدبر وحدت بیشتر میان مسلمان جهان گفت: دشمنان با فتنه گری از طریق برجسته کردن و دامن زدن به اختلاف‌های مذهبی در صدد تفرقه افکنی بین مسلمان هستند.

نماینده، ولی فقیه در کرستان با تاکید براحیای امر به معروف و نهی از منکر درجامعه اظهار داشت: برپایی این دو فریضه برپایی تمام فرائض و فراموشی آن فرموشی تمامی فرائض است پس نیاز است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه امام جمعه دهگلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به عالمان دین اظهار داشت: روحانیون باید در خدمت به مردم بیشتر بکوشند و در صدد برچیدن جرثومه خباثت بار دشمنان اسلام باشند.


وی در ادامه افزود: یهود و نصاری دوست مسلمانان نیستند و با برپایی شبکه ضد اسلامی بر علیه تسنن وتشیع تبلیغ سوء می‌کنند که هر دو شبکه دام شیطان هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار