امام‌جمعه بخش مرکزی یزد:

هنر عامل هم‌افزایی و هم‌گرایی بین نیروهای انقلابی/ قدردانی از برگزاری جشنواره ادبی هنری رویش در استان

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به جایگاه هنر در انتقال مفاهیم و ارزش‌ها افزود: هنر عامل هم‌افزایی و هم‌گرایی بین نیروهای انقلابی است و جبهه انقلاب اسلامی باید به این عرصه توجه داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۲۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید کاظم مدرسی روز گذشته در دیداری با جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی استان یزد با تقدیر از زحمات این مجموعه و دانشجویان بسیجی و مسئولین دانشگاهی در برگزاری جشنواره ادبی هنری رویش در سطح دانشگاه‌های استان یزد، تصریح کرد: ازاین‌دست برنامه‌ها فرصت خوب و مناسبی برای شناسایی استعداد‌های برتر و ترویج هنر اسلامی و انقلابی است.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی به اصل تشکیلاتی کار کردن، اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف و ترویج ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی و برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر با مخاطبین بهره‌گیری از ابزار‌های هنری و رسانه‌ای امری ضروری است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: تأثیر سخنی که هنرمندانه مطرح شود بسیار بیشتر است و از طرفی مخاطبین آن نیز چند برابر خواهد بود.

مدرسی بابیان اینکه ترویج فرهنگ دینی و انقلابی امری است که نیاز به تخصص دارد و هنرمندانه حرکت کردن در این مسیر نیز تکنیک‌های خاص خود را می‌طلبد، یادآور شد: هنر عامل هم‌افزایی و همگرایی بین نیرو‌های انقلاب برای رسیدن به نقطه اوج هم‌افزایی و هم‌گرایی بین نیرو‌های انقلاب برای رسیدن به اهداف علیه امامین انقلاب است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با تأکید مجدد بر ضرورت توجه بیشتر جبهه انقلاب اسلامی به عرصه هنر، بیان داشت: هنرمندان ارزشی و متعهد باید حمایت‌شده و برای رشد و به‌کارگیری آن‌ها به بهترین نحو برنامه‌ریزی شود و مجموعه‌های فرهنگی نیز باید نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
ارسال نظرات