برپایی نمایشگاه عکس «۳/۷ ریشتر» در دانشگاه کردستان

در نمایشگاه عکس «۳/۷ ریشتر» ۲۵ عکس با موضوع زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه از ۱۲ الی ۱۸ اسفندماه در گالری دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۲۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
امیر محمد امیری عکاس نمایشگاه عکس «۳/۷ ریشتر» دانشجوی ترم ۶ رشته شهرسازی دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان است که اقدام به برپایی نمایشگاه عکس «۳/۷ ریشتر» در دانشگاه کردستان کرده است

امیر محمد امیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: در نمایشگاه عکس «۳/۷ ریشتر» ۲۵ عکس با موضوع زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه از ۱۲ الی ۱۸ اسفندماه در گالری دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان نمایش داده می‌شود.

وی افزود: این عکس‌ها حاصل چند روز حضور و زندگی کردن من در مناطق زلزله زده کرمانشاه شامل سرپل ذهاب، روستای کوئیک و روستای قره بلاغ می‌باشد.

این دانشجوی ترم ۶ رشته شهرسازی دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان با بیان اینکه شرایط زندگی مردم در مناطق ذکر شده بسیار بدتر از چیزی است که در حال حاضر در فضای مجازی و رسانه‌ها به تصویر کشیده شده است گفت: مردمزلزله زده علاوه بر نداشتن کانکس و گا‌ها چادر‌های مناسب شرکتی و امکانات اولیه به شدت از لحاظ روحی ناامید و افسرده هستند و امید به زندگی در این مناطق به شدت کاهش پیدا کرده. است.

محمد امیرمحمدی دانشجوی عکاس کردستانی ادامه داد: چیزی که در آن مدت به شدت من را تحت تاثیر قرار میداد اظهار کمک اهالی، پدران و مادران و کودکانی بود که با اصرار از من درخواست گرفتن عکس از وضعیت زندگی آن‌ها و اطلاع رسانی برای جمع آوری کمک به وضعیت نابسامانشان بود، امیدوارم که خیرین و مردم انسان دوست ایران زمین همچنان به کمک‌های خود به این مردم ادامه دهند.

وی در پایان گفت: از سالار ارکان، عکاس موفق سنندجی که مشوق اصلی من برای این سفر بود و از ابتدا تا انتها من را حمایت کرد و همچنین کانون فیلم و عکس و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان برای برگزاری این نمایشگاه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار