رئیس کمیته امداد بانه:

بیش از ۱۴ هزار نفر در بانه از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند

رئیس کمیته امداد بانه گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار نفر از مردم شهرستان بانه از انواع خدمات کمیته حضرت امام این شهرستان بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۷۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری شهرستان بانه با حضور امام جمعه بانه و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

جلال خلیلی رئیس کمیته امداد بانه در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان بانه از خدمات متنوع و متعدد کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان بهره‌مند هستند.

وی افزود: این افراد غیر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد هستند که ماهانه مبلغی را بصورت کمک معیشت از این نهاد حمایتی دریافت می‌کنند.

خلیلی تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی؛ خرید تجهیزات و لوازم پزشکی؛ اعطای تسهیلات اشتغالزایی و خود اشتغالی از جمله خدماتی هست که به این افراد ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد بانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمعیت مددجویی خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد بانه بیش از ۳۸۰۰ خانوار است که کمک معیشت ماهانه به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی در ادامه از پرداخت مبلغ ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و نیازمندان شهرستان بانه خبر داد و گفت: در راستای خودکفایی و توانمند سازی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان و افراد نیازمند اعطا شده است.

خلیلی اشتغالزایی را از سیاست‌های اصلی کمیته امداد بانه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه منابع اعتباری کمیته امداد نسبت به جامعه آماری تحت پوشش محدود است لذا خودکفا نمودن و خارج کردن آن‌ها از دایره حمایتی کمیته امداد یکی از اهداف این نهاد است.

مردم بانه ۱۲۰ میلیون تومان به نیازمندان در جشن نیکوکاری کمک کردند

رئیس کمیته امداد بانه در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن زمان برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: جشن نیکوکاری به روال سال‌های گذشته امسال نیز در آستانه سال نو در شهرستان بانه برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته مردم خیر و نوع دوست بانه مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند که این کمک‌ها بصورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

مدیر کمیته امداد بانه تصریح کرد: امسال نیز جشن نیکوکاری روز‌های ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه در شهرستان بانه با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: روز‌های مذکور این جشن در مدارس؛ مساجد محل برگزاری نماز جمعه و چند نقطه ثابت و سیار در سطح شهر بانه برگزار خواهد شد.

وی از همه نهاد‌ها و ارگان‌ها خواست در برگزاری این جشن که با هدف کمک به نیازمندان در بانه برگزار می‌شود کمک کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات