خبرهای داغ:
پیش از ظهر امروز؛

نخستین کلینیک دیابت شمالغرب کشور در تبریز افتتاح شد

نخستین کلینیک دیابت شمال غرب که با هزینه 40 میلیارد ریال در هشت طبقه ساخته و افتتاح شد که تا پایان سال جاری برای تمام مراجعان خدمات رایگان ارایه می دهد.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۹۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر کلینیک دیابت تبریز در افتتاح این واحد درمانی خبرنگاران با اشاره به آمار رو به افزایش بیماران دیابتی در کشور و استان گفت: شایع ترین علت از کار افتادگی کلیه ها، بروز بیماری های حاد چشمی و کوری بالغین و بسیاری از بیماری های خطرناک دیگر از جمله عوارض دیابت است.
داود سرایی با بیان اینکه آذربایجان شرقی رتبه سوم کشوری افراد مبتلا به دیابت را دارد، اظهار کرد: این مرکز اولین و تخصصی ترین مرکز زخم است که با روش های جدید می توان جلوی قطع پا را گرفت.
وی مزایای ایجاد این مرکز را تشخیص به موقع و ارائه خدمات آموزشی، مشاوره ای و درمانی در این زمینه ذکر کرد و افزود: تمام پزشکان این مرکز متخصص و فوق تخصص هستند.
سرایی با بیان اینکه دیابت همچنین باعث نارسایی جسمی و جنسی می شود که این پدیده در افزایش طلاق در جامعه نقش دارد،خاطرنشان کرد: با ایجاد این مرکز و با آموزش و کنترل دیابت ، به طور قطع آمار طلاق نیز کاهش می یابد.
به گفته مدیر کلینیک دیابت شمال غرب از هر 11 نفر در آذربایجان شرقی یک نفر مبتلا به دیابت است.
کلینیک دیابت شمال غرب با هزینه 40 میلیارد ریال در هشت طبقه احداث شده است؛ این مرکز تا پایان سال جاری برای تمام مراجعان خدمات رایگان اریه می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها