نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در بازدید از جشنواره رویش مطرح کرد:

جشنواره دانشجویی رویش توانایی دانشجویان یزدی در عرصه هنر و ادبیات را نشان داد/ محتوای انقلابی و اسلامی ارزش جشنواره را دوچندان کرده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در مراسم اختتامیه جشنواره رویش، اظهار داشت: جشنواره دانشجویی رویش توانایی دانشجویان یزدی در عرصه هنر و ادبیات را نشان داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۴۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام علی گندمی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد ضمن حضور در اختتامیه سومین دوره جشنواره رویش و بازدید از نمایشگاه آثار دانشجویان در گفتگو با خبرنگار جشنواره رویش با اشاره به لزوم برگزاری ازاین‌دست جشنواره‌ها درزمینهٔ های ادبی هنری به‌خصوص در جبهه نیروهای انقلابی بیان داشت: از مهم‌ترین برکات این قبیل جشنواره‌ها آن‌هم درزمینهٔ ادبی وهنری تحت عنوان رویش ،انسجام‌بخشی است .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر اضافه کرد: شعار ما می‌توانیم فقط در بحث دفاع و امثال شهید حججی‌ها و صدر زاده‌ها نیست ،برگزاری این دست جشنواره‌ها و نشان دادن توانایی در ارائه کارهای هنری قوی خود مصداقی از شعار ما می‌توانیم است.

وی بابیان آیاتی از سوره کهف و اشاره به داستان اصحاب کهف و کار هنری و تأثیرگذار مردان آنجلس به فلسفه انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: اصحاب کهف از خدا خواستند تا به آن‌ها حیات دهد تا در جامعه رشد و رویش ایجاد شود رویش به معنای رشد و حیات، یکی از محوری‌ترین بحث در مباحث این جشنواره بود.

حجت‌الاسلام گندمی در پایان با تأکید مجدد بر اینکه جشنواره دانشجویی رویش توانایی دانشجویان یزدی در عرصه هنر و ادبیات را نشان داد، ضمن تقدیر از کادر بسیجی این جشنواره دانشجویی، اذعان کرد: محتوای انقلابی و اسلامی ارزش جشنواره را دوچندان کرده است.
ارسال نظرات