مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید محلاتی قم در گفت و گو با «بسیج»:

رسالت بسیج اساتید "روشنگری" است

حبیبیان با اشاره به آگاهی بخشی که نیازمندی جمهوری اسلامی در جامعه امروز است، ادامه داد: تلاش بسیج اساتید بر پایه ارائه رهنمود هایی جهت رفع این نیازمندی ها است.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۷۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

علی اصغرحبیبیان مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید محلاتی قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش و ماهیت بسیج اساتید بیان کرد: رسالتی که بسیج اساتید در دانشگاه ها دارد تبیین و روشنگری است.

وی با اشاره به آگاهی بخشی که نیازمندی جمهوری اسلامی در جامعه امروز است، ادامه داد: تلاش بسیج اساتید بر پایه ارائه رهنمود هایی جهت رفع این نیازمندی ها است.

حبیبیان گفت: جامعه ای که در جهل باشد مدام دچار آفت می شود. باید در جامعه آینده سازی و آینده پژوهی شود و رمز موفقیت در این دو مورد است که بسیج اساتید بهترین برنامه ها را در این دو مورد به مسئولین ارائه می کند.

این استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: ما دو نوع سیاستمدار داریم متصل و منفل که اساتید جز سیاستمداران منفصل هستند. به صورتی که برنامه ها را در هر موضوعی مدون کرده و در اختیار حاکمان قرار می دهند و این ارائه برنامه رسالت اساتید بوده که به نحو احسنت انجام شده است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید محلاتی در رابطه با اقدامات سیاسی صورت گرفته در دانشگاه عنوان کرد: برگزاری بزرگداشت شهادت دکتر چمران در روز 30 خرداد،چاپ هفته نامه دفاع مقدس و برگزاری نشست هایی با حضور اساتید و دانشگاهیان در زمینه روشنگری از جمله این اقدامات می باشد. در حال حاضر کارگروهی برای بهبود تدریس درس دفاع مقدس در اکثر دانشگاه ها تشکیل شده است.

ارسال نظرات