نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

ضرورت رسیدگی فوری به وضعیت بازار زنجان

باید به وضعیت بازار زنجان رسیدگی فوری شود چراکه با توجه به در پیش بودن عید نوروز باید شرایط طوری مهیا شود که وقتی توریستی از خارج از کشور می‌آید با نمایی زننده روبه‌رو نشود.
کد خبر: ۸۹۹۴۳۳۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب بازار بزرگ زنجان گفت: متأسفانه استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری، متولیان برق، گاز، آب و تلفن استان این بنای مهم و تاریخی را به حال خود رها کرده‌اند و این حال و روز بازار بزرگ زنجان روز به روز در حال بدتر شدن است.

وقف‌چی افزود: بازار بزرگ زنجان که بزرگترین بازار سرپوشیده جهان است و یکی از نمادهای اصالت و فرهنگ استان است و مردم استان و حتی سایر استان‌ها نیز به این بازار که ثبت جهانی هم شده است، تعلق خاطر بسیار زیادی دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز یکی از راه‌های توسعه یافتگی توجه به صنعت توریسم است، اظهار داشت: متأسفانه هیچ یک از مولفه‌های صنعت گردشگری در کشور و استان زنجان اجرایی و رعایت نمی‎شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بارها در جلسات مختلف وضعیت نامطلوب بازار زنجان به مسئولان گوشزد شده است ولی هیچ‌یک از این جلسات ثمره‌ای نداشته است و وضعیت نامطلوب تأسیسات بازار، آب گرفتگی و رطوبت وضعیت بازار را تهدید می‌‎کند که نیاز به رسیدگی فوری دارد.

وقف‌چی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی بازار زنجان را مورد قبول هیچ یک از مردم استان نیست و گفت: باید به این اثر تاریخی و ملی رسیدگی فوری شود چراکه با توجه به در پیش بودن عید نوروز باید شرایط طوری مهیا شود که وقتی توریستی از خارج از کشور می‌آید با نمایی زننده روبه‌رو نشود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی وضعیت صنعت گردشگری در کشور را نامطلوب ارزیابی و افزود: وضعیت امروز این بازار به هیچ وجه برای مردم قابل قابل قبول نیست و ما به عنوان نماینده مردم باید پاسخگوی موکل‌های خود باشیم.

 

ارسال نظرات