فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) در آئین افتتاح پایگاه بسیج مسجد حضرت سیدالشهدا(ع):

حضرت آقا نگران فاصله گرفتن پایگاه های بسیج از محیط مساجد هستند

خبرگزاری بسیج: پایگاه بسیج مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور سردار مرتضی صفاری، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) عبدالله مرتضوی مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۶۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ پایگاه بسیج مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) حوزه مقاومت بسیج 355 امام حسن جتبی(ع) ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور سردار مرتضی صفاری، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) عبدالله مرتضوی مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران حجت الاسلام و المسلمین رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ری، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین امامی امام جماعت مسجد حجتیه، امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) محله شهادت و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

سردار مرتضی صفاری در حاشیه این مراسم گفت: اشکالی که در جامعه ما پیش آمده این است که جوان ها مقداری از مسجد فاصله گرفته اند و پایگاه های بسیج به خارج از مساجد رفته اند. وی اظهار داشت: حضرت آقا هم در این مورد نگران بودند و اظهار داشتند پایگاه های بسیج حتما چسبیده به مسجد و درون یا همجوار مساجد باشد.

 وی با ابراز خرسندی از ساخت پایگاه بسیج مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) در داخل محوطه مسجد اظهار داشت: فرهنگ ارتباط با روحانی مسجد و ارتباط با جامعه برکتی است که مسجد به عنوان خانه خدا دارد. صفاری افزود:  پایگاه اصلی دل ما مسجد  و خانه خداست و این خیلی مهم است که این پایگاه در دل مسجد ساخته شده است و در کنار فعالیت های بسیج، جوانان نماز خیلی راحت می توانند در نماز جماعت هم شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نظام امامی امام جماعت مسجد حجتیه خیابان شهادت، هم با تاکید بر پر کردن مساجد و پرهیز از پراکندگی جماعت، اظهار داشت: متاسفانه خیلی از حسینیه ها جای مساجد را گرفته اند و جوان ها را به سمت حسینیه ها می کشند و مساجد را خالی کرده اند در حالی که پیامبر وقتی آمد اول مسجد ساخت.

خبرنگار: علی اشرف خانلری

ارسال نظرات