تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «سرباز کوچک امام»

دل بر مظلومیت او می‌سوزد/ در این کتاب نشانه‌های خباثت و لئامت ماموران بعثی آشکار است

رهبر انقلاب در تقریظی که بر کتاب «سرباز کوچک امام» نوشته‌اند تصریح کرده‌اند که «در این کتاب نشانه‌های خباثت و لئامت ماموران بعثی آشکارتر از کتاب‌های مشابهی است که خوانده‌ام.»
کد خبر: ۸۹۹۳۶۵۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
 
 
 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) ، تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «سرباز کوچک امام» خاطرات مهدی طحانیان از دوران اسارت به قلم معصومه دوست‌کامی رونمایی شد.

 

 

 

 

«بسمه‌تعالی

سرگذشت این نوجوان شجاع و باهوش و صبور در اردوگاه‌های اسارت یکی از شگفتی‌های دفاع مقدس است ماجرای پسر بچه‌ی سیزده چهارده ساله‌ای که نخست میدان جنگ و سپس میدان مقاومت در برابر ماموران درنده خوی بعثی را با رفتار و روحیه اعجاب‌انگیز آزموده و از هر دو سربلند بیرون آمده است.

دل بر مظلومیت او می‌سوزد ولی از قدرت و تحمل و صبر او پر می‌کشد. این نیز بخشی از معجزه بزرگ انقلاب اسلامی است. در این کتاب نشانه‌های خباثت و لئامت ماموران بعثی آشکارتر از کتاب‌های مشابهی است که خوانده‌ام به هر حال این یک سند با ارزش از دفاع مقدس و انقلاب است؛ باید قدر دانسته شود. خوب است سست پیمان‌های مغلوب دنیا شده نگاهی به امثال این نوشته صادقانه و معصومانه بیندازند شاید رحمت خدا شامل آنان شود.»

 

ارسال نظرات