خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اصحاب فکر و اندیشه تحلیل‌ شایسته‌ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب ارائه کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: اصحاب فکر و اندیشه تحلیل‌های شایسته‌ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار مردم آذربایجان در ٢٩ بهمن سال جاری ارائه کنند.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۸۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: رهبر انقلاب در این دیدار به نکات مهمی اشاره داشتند و مطالب بسیار مهمی را ارائه فرمودند و این افتخار بزرگی برای مردم آذربایجان است که این مطالب ارزشمند و مهم در این دیدار از سوی مقام معظم رهبری ارائه شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا و ایثارگرانی است که جان خویش را در طَبق اخلاص گذاشتند و برای حفاظت از مرزهای میهن اسلامی جهاد کردند،‌ گفت: مسئله‌‌ی جمع آوری عکس شهدا کار خلافی است و با آن برخورد می‌شود.

اصحاب فکر و اندیشه تحلیل‌ شایسته‌ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب ارائه کنند

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم عکس شهیدی برداشته شود و اگر چنین کاری ادامه پیدا کند به شدت برخورد خواهیم کرد. نباید به اسم استفاده از عکس مفاخر، تصاویر و بنر های شهدا را جمع آوری کرد. می توان در کنار عکس شهدا، از تصاویر مفاخر ملی یا استانی هم استفاده کرد.

امام جمعه تبریز همچنین از برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و گفت: در نه ماهه اول سال جاری ٨٧ جلسه در سطح استان برگزار شده که حاصل آن ١٩١ دستور جلسه و ٤٦٧ مصوبه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها