توصیه مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی است

مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: توصیه مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی است، این مهم بارها در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۰۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، امیر غفرانی صبح شنبه در نخستین گردهمایی فرهنگی آموزشی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال حوزه فرهنگی، ورزش کشور که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در اردوگاه فرهنگی تربیتی ایثار کُردان در حال برگزاری است، اظهار کرد: اجرای نظام‌نامه جامع فرهنگی کشور که به تصویب شورای عالی فرهنگی رسیده انقلابی در جهت توسعه ورزش کشور است.

توصیه مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی است

وی بابیان اینکه جامعه شهری باید بداند کم‌تحرکی باعث ایجاد بیماری‌های روحی متعددی شده که باید موردتوجه همگان قرار گیرد، افزود: در جوامع توسعه‌یافته هر جا دولت‌ها نتوانند از عهده امور برآیند از ظرفیت مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز تأکید کرد: توصیه مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی است، این مهم بارها در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح می‌شود.

غفرانی با اعلام اینکه وظیفه و رسالت سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه فرهنگ و ورزش از دیگر فعالین این مهم متمایزتر است، گفت: توسعه ورزش و اخلاق محوری باید در صدر اقدامات قرار گیرد، بدون شک تبیین نظام‌نامه جامع فرهنگی ورزش یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در این همایش موردتوجه قرار خواهد گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: این همایش آغاز توانمندی سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه فرهنگی ورزش است و امیدواریم  دبیرخانه تخصصی و موضوعی ملی در استان و مناطق ملی دراین‌باره تشکیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها