جشنواره تئاتر بچه های مسجد موهبتی برای نمایش آثار هنرمندان است

سینا دلشادی در اختتامیه دومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران اظهار کرد: این یک موهبت است که هنرمندان ارجمند آثار خود را در مسجد، در خانه خدا اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۹۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سینا دلشادی در اختتامیه دومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران اظهار کرد: این یک موهبت است که هنرمندان ارجمند آثار خود را در مسجد، در خانه خدا اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: از صدر اسلام تا کنون مسجد یک مبدا و پایگاه جریان‌سازی بوده و به قول مقام معظم رهبری مدظله مسجد پایگاه اصیل فرهنگی است، حال عرصه هنر نمایش در چنین مکانی با هدف جریان‌سازی، حائز اهمیت است.

رئیس حوزه هنری مازندران افزود: انقلاب ما برای ساخت و بنای نظام، دولت و کشوری اسلامی رخ داد تا در نهایت ما به یک تمدن اسلامی برسیم، پس حلقه این تحقق از انقلاب تا تمدن اسلامی "مسجد" است و یکی از مهم‌ترین پویش‌ها و فعالیت‌ها هنر است که با محتوایی پاک و منزه و اصیل در اینجا ارائه می‌شود تا بتوان به آن مهم " تمدن اسلامی"دست یافت.

این مسؤول ادامه داد: نکته دیگر این است که هنرمند نمایشی با اجرای تئاتر مسجد مخاطب‌سازی می‌کند، با خوراکی سالم و سودمند و مطهر و شما با این قبیل تولیدات و آثار در تداوم این وظیفه مهم کوشا هستید و خواهید بود.

دلشادی خاطرنشان کرد: با کمک همه دست‌اندرکاران فرهنگی هنری این رخداد (تئاتر مردمی مسجد) به تداوم رسیده و به مسیر و جریانی همیشگی و مستمر تبدیل شود.

وی در پایان از همه برگزارکنندگان این جشنواره به‌ویژه مسؤولان حوزه هنری مازندران، سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و شهرداری ساری و نکا قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها