خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بستان آباد:

پاسداری از نظام وظیفه ملی و دینی ماست

امام جمعه موقت بستان آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه بستان آباد با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: برای به بار نشستن انقلاب اسلامی خون های زیادی ریخته شده و حفاظت و پاسداری از آن وظیفه ملی و دینی ماست.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۵۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت اسلام احمد تقی زاده با بیان اینکه هنوز دشمنی های استکبار علیه کشور ما تمام نشده و هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد، اظهار کرد: در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان و حرکت در مسیر ولایت امروز دشمنان نتوانسته اند به اهداف پلید خود دست یابند.
وی با اشاره به حوادث اخیر در تهران و شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج از دستگاه قضایی خواستار برخورد جدی با عاملان شهادت این نیروها شد.
حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به سالروز شهادت آیت الله محلاتی و جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان در حادثه حمله هواپیماهای جنگنده صدام به هواپیمای مسافربری در اول اسفند سال 64، افزود: تاریخ نشان داده دشمنان برای ترور و کشتار بوسیله عوامل و ایادی خود هیچ وقت کوتاهی نکرده اند.
وی گفت: پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دشمنان سخت و گران بوده و آنان هیچ وقت نخواسته اند اقتدار کشور ما را قبول کنند.
حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به ایجاد حوزه علمیه خواهران در این شهرستان افزود: حوزه علمیه خواهران این شهرستان از بین واجدین شرایط تا 15 اسفند سال جاری طلبه خواهر پذیرش می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها