فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم معارفه فرمانده بیجار:

استان کردستان در انجام ماموریت محرومیت زدایی مقام اول کشور را دارد/ هدف جا به جایی ها، ارتقاء شهرستان بیجار است

با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس، سعید شعبانی بعنوان فرمانده جدید سپاه بیجار معرفی و از زحمات عسکری قدردانی شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۶۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از مدیران، با حکم سردار جعفری، سرهنگ پاسدار سعید شعبانی بعنوان فرمانده جدید سپاه بیجار معرفی و از زحمات سرهنگ عسکری فرمانده سابق سپاه بیجار تقدیر شد.

محمد حسین رجبی در این مراسم ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه هوایی تهران –یاسوج اظهار داشت: سپاه پاسداران با مجاهدت و بدون هیچ چشمداتی در همه اوقات از ارزش‌های انقلابی و اسلامی پاسداری می‌کند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که وظیفه سپاه تنها حفظ وضع موجود نیست، افزود: بحمدالله توانستیم یا حفظ خط و مشی‌ها در حد توان و مقدورات به مردم خدمت کنیم و از هیچ تلاشی هم دریغ نمی‌ورزیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران برای پیشرفت کار‌های خود افق دور دست را هدف قرار داده و با همراهی مسئولین در جهت ااهداف عالیه اسلام و پیش بردنگی حرکت می‌کند.

رجبی با تاکید براینکه سپاه و بسیج اقدامات ارزنده‌ای در شهرستان بیجار انجام داده اند اعلام کرد: حضور سپاه بیت المقدس بعنوان اولین استانی که در زمینه محرومیت زدایی اقدام کرده است افتخاری است که باید برای تثبت آن تمام سعی و تلاش خودمان را بکار بگیریم.

وی با بیان اینکه کسوت ما کسوت خادمی و خدمت به مردم است، عنوان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در شهرستان بیجار اقدامات خوبی انجام داده اند که ادامه آن نیازمند مدیریت بهتر و روحیه جهادی است.

تلاش برای تثبیت جمعیت شهرستان و مهاجرت معکوس از ماموریت‌های فرمانده جدید است

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر هدف از جا به جایی در سپاه را ارتقاء وضعیت فعلی اعلام کرد و افزود: یکی از ماموریت‌های مهم فرمانده جدید سپاه بیجار ارتقاء تراز شهرستان بیجار در تمامی زمینه‌ها است.

وی ادامه داد: با حضور ۴۵ هزار بسیجی در شهرستان بیجار بعنوان نگین استان کردستان، تلاش برای تثبیت جمعیت شهرستان و مهاجرت معکوس به این شهرستان از دیگر ماموریت‌های فرمانده جدید است.

رجبی در خصوص دیگر ماموریت‌های فرمانده جدید سپاه بیجار گفت: یکی دیگر از ماموریت‌های سپاه، بحث امنیت اجتماعی و همکاری با ادرات و نهاد‌های که در این زمینه وظیفه قانونی دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: بسیج معجزه قرن و هدیه امام راحل است که از همه اقشار در دل این سفره با برکت وجود دارد و باید نهایت استفاده از آن را کرد.

این مسئول خطاب به فرماندار بیجار گفت: گفتمان خودیاری و مشارکت روستائیان در بیجار بسیار کم است و این مهم باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به حضور قرارگاه پیشرفت و ابادانی در ۴۰ روستای محروم بیجار، اعلام کرد: هدف ما حضور بیشتر ادارات و نهاد‌ها در سطح مناطق روستایی جهت تثبیت جمعیت و جلوگیری از کوچ کردن آن‌ها است.

رجبی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ در بیجار، اظهار داشت: این فرمان تنها در بیجار صادر شد، اما متاسفانه تا کنون اقدام خاص و موثری برای آن صورت نگرفته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: توسعه در شهرستان بیجار مستلزم توجه بیشتر مسئولان استان و شهرستان و انجام کاری جهادی است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات