خواننده انقلابی کشور در گفت‎و گو با «بسیج» مطرح کرد

گسترش بسیج در کشور به منظور مقابله با هجمه موسیقی مبتذل در کشور

گلریز گفت: بایستی از این فراخوان‌ها و جشنواره‎ها بیشتر در کشور اجرا شود و ارگان‎هایی مانند سپاه، بسیج را گسترش دهیم تا بتوانیم در مقابل این هجمه موسیقی مبتذل منتقله از سوی غرب مقابله کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۳۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
محمد گلریز خواننده انقلابی کشور در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون فراخوان «چله سرود انقلاب» عنوان کرد: این فراخوان از مشهد آغاز شده و در شرایط کنونی بسیار اثرگذار خواهد بود، لذا بایستی تمامی ارگان‌های فعال کشور مثل صدا وسیما و ارشاد در انعکاس این اقدام فعالیت نمایند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در معرض شدیدترین هجمه فرهنگی از سوی غرب و دشمنان ایران هستیم، اقدام بسیار مناسبی برای نوجوانان است و انگیزه در آن‌ها به وجود خواهد آورد.
گلریز تصریح کرد: با توجه به گسترش اوج موج خوانندگی در کشور، متاسفانه موسیقی‌های مبتذل رواج یافته است، که رسانه‌های ما نیز به این موضوع دامن می‌زنند و از موسیقی‌های بدون محتوا و شعر حمایت می‌کنند.
وی عنوان کرد: بایستی از این فراخوان‌ها و جشنواره‎ها بیشتر در کشور اجرا شود و ارگان‎هایی مانند سپاه، بسیج را گسترش دهیم تا بتوانیم در مقابل این هجمه موسیقی مبتذل منتقله از سوی غرب مقابله کنیم.
ارسال نظرات