مدیرکل آموزش‌ و پرورش کردستان خبر داد:

ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند آغاز می شود

مدیرکل آموزش ‌و پرورش کردستان از آغاز ثبت‌نام و رزرو اینترنتی مراکز اقامتی و اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند 96 خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۴۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی، با بیان اینکه ۱۵ درصد ظرفیت اسکان، به ثبت نام اینترنتی اختصاص یافته است؛ گفت: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند ۹۶ آغاز و تا ۲۵ این ماه ادامه خواهد داشت.
 
قربانی بیان کرد: ستاد اسکان میهمانان فرهنگی در استان کردستان تشکیل و ضمن برنامه ریزی و تمهید مقدمات، ۱۶ پایگاه نیز به منظور پذیرش میهمانان در سطح استان پیش بینی کرده است و پذیرش حضوری و اسکان از ۲۶ اسفند ماه در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اسکان میهمانان نوروزی از ۲۶ اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی http://eskan.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.


به گفته وی در نوروز ۹۷ ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کردستان ۱۷۲ مدرسه با هزار و ۲۹۸ کلاس درس شامل ۱۸۲ اتاق ویژه، ۶۰۴ اتاق الف. و ۵۱۲ اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی در نظر گرفته و ۴۴۴ نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی یادآور شد: لذا لازم است که وزارت صنعت و معدن و تجارت که به نوعی متولی این طرح است و مراکز آموزش عالی و بخش دولتی با مدیریت عالی استان هماهنگی‌های لازم را داشته باشند و پس از تصمیم نهایی مجلس زمینه‌هایی برای قابل دفاع بودن این طرح فراهم کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات