خبرهای داغ:
فرماندار هریس:

توجه ناکافی به آموزش و پرورش موجب تضعیف آن است

فرماندار هریس در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: توجه نکردن و تخصیص بودجه ناکافی به آموزش و پرورش موجب تضعیف امور مربوط به آموزش و پرورش می شود.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۷۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صابر تقویمی افزود: فضاهای آموزشی در این شهرستان کافی بوده و آموزش و پرورش منطقه باید در جهت شناسایی و مشارکت خیران در جهت توسعه آموزش و خرید تجهیزات آموزشی که نیاز اصلی مدارس منطقه است، اقدام کند.
وی اظهار کرد: لازمه بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان ایجاد شور و نشاط در مدارس است که مدیران و دبیران باید نسبت به این مساله توجه بیشتری نشان دهند.
تقویمی از راه اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری در شهرستان خبر داد و خواستار تجهیز فضاهای آموزشی مورد نیاز و ساماندهی امکانات برای اجرای آموزش های فنی وحرفه ای، کار و دانش و کارآموزی دانش آموزان در مقاطع متوسطه تحصیلی شد.
وی ادامه داد: مدرسه خیرساز روستای مینق که با بودجه 1/5 میلیارد ریالی توسط خیرین شروع شده با تزریق بودجه 3 میلیارد ریالی توسط اداره نوسازی و تخریب و بازسازی مدرسه 4 کلاسه استثنایی باغچه بان هریس با هزینه 8 میلیارد ریالی توسط اداره نوسازی در حال انجام است و به زودی آماده بهره برداری می شود.
حجت الاسلام قهرمان احمدی امام جمعه هریس نیز در این جلسه از وضعیت نامطلوب تغذیه ای و تجهیزات مدارس شبانه روزی انتقاد کرد و همکاری بیشتر انجمن اولیا و مربیان را برای همیاری و جذب خیرین جهت کمک و تجهیز این مدارس خواستار شد.
مدیر آموزش و پرورش هریس نیز در این جلسه از برنامه ریزی این اداره برای برگزاری مراسم تجلیل از قبولین کنکور سال قبل با رتبه های زیر 2 هزار خبر داد.
بالازاده، با بیان اینکه یک سوم هزینه جیره غیرنقدی مدارس شبانه روزی تا کنون پرداخت شده و با کسری اعتبار در این زمینه مواجه هستیم، مساعدت خیرین و اولیا در این زمینه را ضروری دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها