مسئول کمیته داوری بخش شنیداری نخستین رزمواره مدافعان حرم:

آثار خلاقانه زیادی در بخش شنیداری رزمواره مدافعان حرم دریافت شده است

خبرگزاری بسیج: مسئول کمیته داوری بخش شنیداری نخستین رزمواره مدافعان حرم گفت :40 داور آثار بخش شنیداری نخستین رزمواره مدافعان حرم را داوری کردند.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۴۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸

  به گزارش ستاد خبری نخستین رزمواره مدافعان حرم، حمید رضا افتخاری مسئول کمیته داوری بخش شنیداری  با اعلام این خبر گفت: با وجودی که در بخش شنیداری ،آثار زیادی دریافت شد ،اما کارهای نو و خلاقانه ای هم دیده شد.

افتخاری با بیان اینکه 510 اثر در بخش شنیداری دریافت شد ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی که وجود داشت کار داوری به سختی صورت گرفت به طوری که 40 داور که هر کدام خبره  در کار خودشان بودند ،داوری را انجام دادند.

وی ادامه داد: در بخش مستند ،داورهایی کار را بر عهده گرفتند که هم از مستند سازان بودند هم نگاهی به حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم داشتند.ضمن اینکه داورها ی حوزه های رادیویی از بخش های مختلف سازمان برون مرزی ،امور استان ها و مراکز،شبکه های مختلف رادیویی بودند.

مسئول کمیته داوری بخش شنیداری  نخستین رزمواره مدافعان حرم تصریح کرد :از بین آثاری که به این بخش رسید، تقریبا 100 اثر مرتبط با موضوع مدافعان حرم نبود و کار داوری بین 410 اثر صورت پذیرفت .

وی با بیان اینکه در هر بخش 5 نفر به عنوان کاندیدا انتخاب می شوند ادامه داد:در بخش های «مستند رادیویی »،«برنامه ترکیبی»،«آنونس»،«نمایش رادیویی» و «متن رادیویی» 25 کاندید معرفی می شود که 15 نفر آن جژء برنده ها می باشند.

افتخاری با بیان اینکه آثار شهرستانی ها در رقابتی فشرده با تهرانی ها رقابت می کرد ، ادامه داد:  در بخش هایی نیز آثار مراکز استان ها بر تهران غلبه داشت.

 

ارسال نظرات