خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت فاطمه(س)؛

هوراند از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میزبانی می کند

فرمانده سپاه هوراند از میزبانی این شهرستان برای تشییع و تدفین دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۳۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

محمدرضا سلطان زاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج  از آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهدا برای ما عزت و آبرو آفریدند و با تقدیم جان خود نظام و کشور را برای همیشه بیمه کردند، گفت:  تا آخرین لحظه عمرمان مدیون شهدا و خانواده آن ها هستیم چراکه امنیت، اقتدار و آرامشی که  امروز کشورمان دارد مدیون خون شهدا است.

وی با تاکید به اینکه شهدا در راه عزت و سربلندی، راه اباعبدالله الحسین را انتخاب کردند و ما باید آن ها را اسوه و الگو قرار دهیم، برنامه های استقبال و تشییع پیکر این شهدای گمنام دفاع مقدس را تشریح کرد.

هوراند از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میزبانی می کند

سلطان زاده ادامه داد: آیین استقبال از شهدای گمنام با حضور مردم هوراند روز دوشنبه 30 بهمن ساعت 4 بعد از ظهر از میدان امام حسین(ع) و مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء همان روز در مسجد جامع شهرستان هوراند برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه هوراند اضافه کرد: آیین تشییع و خاکسپاری روز سه شنبه اول اسفند ماه ساعت 9 صبح از مسجد جامع به طرف کمپ گردشگری قلعه هوراند برگزار و پیکر شهدا در آن محل به خاک سپرده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها