بخشی از پیام فرزند شهید مدافع حرم مازندران؛

به امید روزی که پیکر شهید تاش موسی بر دستان مردم رامسر تشییع شود

باشد که روزی پیکر گم شده پدر عزیزم را با دستان شما مردم مهربان و دلسوز حماسه ساز تشییع و خاکسپاری کنیم (انشاالله).
کد خبر: ۸۹۹۰۰۱۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رامسر، در پی حضور باشکوه دلدادگان راه ایثار و شهادت در آئین گرامی داشت و سالروز شهادت مدافع حرم شهید تاش موسی فرزند این شهید با صدور پیامی از عظمت و حرمت داری مردم متدین رامسر تقدیر و تشکر کرد، متن پیام قدردانی پسر شهید مدافع حرم تاش موسی در ادامه می آید؛

 
‍ "بسم رب الشهداء و الصدقین"
سلام و درود خدا بر روان پاک رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای و شهدای راه حق و حقیقت که در رکاب حسین زمان خویش دلاورانی چون عباس و علی اکبر بودند.
حماسه عشق و ایمان مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان رامسر در دومین یادواره شهید مدافع حرم شهید جاویدالاثر مصطفی تاش موسی حدیث ماندگار و سند آبروی این شهر و همچنین باعث دلگرمیه ما شد.
اینجانب مجتبی تاش موسی فرزند تنها شهید مدافع حرم شهرستان رامسر بر خود وظیفه میدانم که از حضور گرم و پر شور شما مردم عزیز در دومین سالگرد پدر شهیدم تقدیر و تشکر به عمل بیاورم.
باشد که روزی پیکر گم شده پدر عزیزم را با دستان شما مردم مهربان و دلسوز حماسه ساز تشییع و خاکسپاری کنیم (انشاالله).
همچنین از ستاد برگزار کننده یادواره شهید مصطفی تاش موسی که برای برپاییه این مراسم تلاش شبانه روزی به خرج دادند تا مراسمی درخور نام شهید و بدون هیچ کاستی اجراء شود نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.


برایتان سعادت،سلامت و اجر صابرین را در سایه عنایات ولی عصر(عجل ا... ) آرزومندم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها