امام جمعه سرخرود:

معیشت و وضع نا بسامان اقتصادی باید رفراندوم گذاشته شود / با وجود لیبرال های غرب زده به وقت تهران جایگزین به وقت شام شد

موسوی‌آملی درباره برگزاری رفرندام در کشور عنوان کرد: اگر رفراندوم باید برگزار شود رفراندوم مردم در معیشت و این وضعیت نابسامان اقتصادی است که یک روزی آقایان در میتینگ‌های انتخاباتی شعار می‌دادند که چرا وضعیت اقتصادی و اشتغال و بازار ارز نابسامان است که مسؤولی برای توجیه مسئله می‌گوید مردم ما توانمندی زیادی دارند.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۳۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی‌آملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: این حضور مردم در صحنه، زمینه جلب رحمت الهی است و 22 بهمن تماشایی مردم یعنی حرکت به سمت عزت، حرکت رو به جلو حرکت عزت‌آفرین و بدون وقفه این مردم را باید قدر دانست.

  وی افزود: مثل همه ذخایر دیگر ما این ذخیره بزرگ مورد تهاجم دشمنان نظام مقدس اسلامی است وآنچه امروز در مجموعه رفتار استکبار مشاهده می‌کنیم همین است وهدف آنها ایجاد اختلال در دستگاه محاسباتی من و شما است و در میدان‌های دیگر هم استکبار نتوانسته است کاری بکند.

موسوی آملی خاطرنشان کرد: تنها دو عامل در اختیار استکبار است یکی تهدید نظامی و دوم تحریم این دو هم علاج دارند تحریم را با اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید داخل بایستی خنثی کرد وتهدید نظامی را حالا آمریکایی هم می‌گویند ولی ایرانی‌ها جدی نمی‌گیرند و الان به جایی رسیده که موشک‌های رادارگریز دشمن در تیرس ایران اسلامی است.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: اگر قرار بود در هفت دقیقه تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم و رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی را از نقشه زمین محو کنیم در چند ثانیه موشک رادار گریز و پهپادهای جاسوسی دشمن در تیررس موشک‌های مقاومت است.

 این مسؤول تاکید کرد: امروز به‌حمدالله این ایستادگی در مقابل زورگویی استکبار جهانی مخصوص این ملت و این کشور است ایران اسلامی هرگز از مواضع خود پایین نمی‌آید و در مقابل دشمن احساس ضعف نمی‌کند و دشمن را به زانو در آورده است وبا خداوند بودن، عامل سر بلندی و آبرومندی یک ملت است تا وقتی ایمان عمیق اسلامی با مردم همراه هست هیچ خطری ملت و انقلاب اسلامی را تهدید نمی‌کند.

 وی اضافه کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند کمترین آسیبی به جمهوری اسلامی وارد کند و این مگر با اتحاد و همبستگی و امید حقیقی دادن به مردم بدست نمی‌آید.

 موسوی‌آملی درباره برگزاری رفرندام در کشور عنوان کرد: اگر رفراندوم باید برگزار شود رفراندوم مردم در معیشت و این وضعیت نابسامان اقتصادی است که یک روزی آقایان در میتینگ‌های انتخاباتی شعار می‌دادند که چرا وضعیت اقتصادی و اشتغال و بازار ارز نابسامان است که مسؤولی برای توجیه مسئله می‌گوید مردم ما توانمندی زیادی دارند.

وی ادامه داد: در این شرایط بحمدالله نمایندگان مجلس هم به خواب زمستانی فرو رفتند که یکی از نمایندگان در نطقش می‌گوید من گفتم درباره ارز که خبرهایی هست چطور صدای شکسته شدن استخوان‌های مردم را از این گرانی و تورم نمی‌شنوند که کالاهای اساسی مردم بدون نظارت قیمت‌ها بالا می‌رود و صدای هیچ مسؤولی در نمی‌آید این نشان دهنده نفهمیدن عمق مسئله است.

 امام جمعه سرخ‌رود اظهارکرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشکل کنونی کشور وجود بعضی افراد بی‌خیال و سهل اندیش است که در مقابل انبوه قشر عظیم و بصیر و انقلابی چیزی نیستند اما فعالند می‌نویسند و می‌گویند و تریبون در دست آنهاست و اهداف نظام را می‌خواهند غبارآلود کنند اینها افرادی هستند که زمانی ارزشی بودند اما الان ارزش‌ها برایشان عوض شده است و ارزشی‌ها بودند که عوضی شدند.

این مسؤول در ادامه بیان کرد: به وقت شام را به وقت تهران ترجیح می‌دهند و در بعضی از سمت‌ها این لیبرال‌های غرب‌زده جایگزین بچه‌های انقلابی شدند که پا نگذاشتن بر روی پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی برای آنها ارزش شده است که در ایران یک هفته اغتشاش می‌شود 13 نفر کشته شدند ولی در آمریکا چند دقیقه 17 نفر کشته می‌شوند.

موسوی آملی در پایان گفت: جاسوس موساد را انسان خوب و وارسته معرفی می‌کنند؛ ولنتاین و هالووین و کریسمس برای آنها ارزش شده است هر ملتی اگر بخواهد به پیشرفت برسد باید نفس آمریکا را بگیرد ملت ما نفس آمریکا را گرفته است که تحریم می‌شود و منشاء خشنونت، تروریسم، جنگ طلب جامعه عصبانی ضد حقوق بشر معرفی می‌شود و حتی پرونده ایران را به شورای امنیت می‌برند و به قول شهید بهشتی ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر که ایران با ستمکاران سازش و صلح نمی‌کند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها