به منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت:

اعزام دومین کاروان از دانش آموزان شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور

با بدرقه مسئولین، دومین کاروان دانش آموزان شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۸۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، مرحله دوم اعزام دانش آموزان شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور انجام شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در مراسم بدرقه این دانش آموزان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: شما دانش آموزان باید سپاسگزار خداوند باشید که در ایام معنوی شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) توفیق حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را نصیب شما کرده است.
وی اظهار داشت: در هر کشوری برای کسانی که جان خود را در راه حفظ میهن خود داده اند احترام خاصی قائل می‌شوند شهدای ما که بر پایه اعتقاد و ایمان جان خود را فدا کرده اند به مراتب والاتر بوده و دارای مقام عالی هستند.
سرهنگ دهقانی از دانش آموزان خواست تا از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را ببرند و گنج‌های ناشناخته دوران دفاع مقدس را کشف کنند و ارتباط خود را با شهداء برقرار کنند.
گفتنی است که در دومین مرحله از اعزام دانش آموزان شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور، دانش آموزان پسر در قالب ۶ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که از برخیمناطق عملیاتی نظیر شلمچه، طلائیه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.
ارسال نظرات