جریان انقلابی پشتیبان نظام اسلامی است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلوگاه گفت: جریان انقلابی اجازه نميدهد که کشور و نظام بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد و زحمات چندین ساله همه مجاهدین ایران اسلامی از قبل پیروزی و بعد پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نرسد.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۹۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از سرهنگ سید حسن یوسفی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ما گفت: یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل و سالروز فجر انقلاب بزرگ اسلامی می‌باشد.

وی افزود: انقلابی که مبتنی بر احکام الهی و آموزه‌های دینی پایه ریزی شده است و اهداف متعالی اسلام جهت تشکیل حکومت جهانی امام عصر (عج) را دنبال می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه بیان داشت: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، ۲۲ بهمن را انفجار نور نام گذاری نمودند و در پی این پیروزی، نظام سازی اسلامی را طراحی و آرام آرام اجرایی کردند.

وی گفت: در کشور عزیز ما ایران کاملا پیدایش نظام اسلامی واضح است، دشمنی‌های کشورهای استکباری را بدنبال داشته، بگونه‌ایی که دشمنان لحظه‌ایی از این دشمنی در این ۴۰ سال عمر پر برکت انقلاب دست نکشیدن.

یوسفی تأکید کرد: کشوری که با مجاهدت‌ها، سختی‌ها، جان فشانی‌ها و تقدیم ۳۰۰ هزار شهید توانسته دشمنان خارجی و نظام سلطه را سر جایش بنشاند اما در مواجهه و برخورد با جریان غیر انقلابی نتوانسته برخورد بجا و قاطعی را انجام دهد که جا دارد دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشیده و با عمل انقلابی، جریان نفوذ به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی را خنثی نماید.

وی ادامه داد: جریان انقلابی اجازه نمی‌دهد که کشور و نظام بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد و زحمات چندین ساله همه مجاهدین ایران اسلامی از قبل پیروزی و بعد پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نرسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه اظهار داشت: طبق فرمایش امام راحل باید این انقلاب و نظام بدست صاحب اصلی آن برسد و این حکومت مقدمه‌ایی برای حکومت جهانی خواهد شد. ان شاالله …

ارسال نظرات
پر بیننده ها