نماینده سابق شهرستان نور در مجلس شورای اسلامی:

قطار انقلاب توقفی ندارد/ قطعا مردم با اصل نظام و انقلاب مشکلی ندارند

خبرگزاری بسیج: عبدالوحید فیاضی نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ای مردم به راه انقلابی خود ادامه دهید و هرگز سست نشوید.خود را به قافله انقلاب برسانید ،چرا که ما چه باشیم وچه نباشیم اندیشه ها و آرمان های انقلاب و امام ره،همواره جاویدان است.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۹۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،عبدالوحید فیاضی نماینده سابق شهرستان نور در مجلس شورای اسلامی ، در اجتماع کثیر مردم قرچک بمناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز مردم به پاس گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب گرد هم امده اند.انقلابی که قطعا میتوان گفت امام خمینی ره پیغمبر انقلاب اسلامی است و معجزه ایشان ،مردم هستند.

وی سپس با اشاره به حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی  تشریح کرد: این مردم معجزه اند که با وجود  تحریم ها و تهدیدات دشمن و مشکلات اقتصادی،امروز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب  با استقامت در صحنه ایستاده  و  همچنان پایبند آرمانهای امام و انقلاب و گوش به فرمان ولایت هستند.و این حضور نشان از آن دارد که قطعا مردم با اصل نظام و انقلاب مشکلی ندارند.

فیاضی در ادامه اذعان داشت: امروز ما اینجا نیامدیم که به امریکا بگوییم که به ما پناه بدهد،آمده ایم  با حضورمان مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران زده و بگوییم ،نظام ستمشاهی  را که برچیدیم،هیچگاه بر نمیگردد و همواره آزادی به ارمغان رسیده از خون شهدا را گرامی خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ای مردم به راه انقلابی خود ادامه دهید و هرگز سست نشوید.خود را به غافله انقلاب برسانید ،چرا که قطار  انقلاب  هرگزتوقفی ندارد،چرا که ما چه باشیم  وچه نباشیم اندیشه ها و آرمان های انقلاب و امام ره،همواره جاویدان است.

نویسنده: فاطمه خانی

ارسال نظرات