روز شماری دودانگه برای میزبانی شهدای گمنام

مردم مومن خطه مقاوم و دلداه به فرهنگ اولیا الله(ع) دودانگه ساری، از هم اینک خود را برای استقبال از سه شهید خوشنام دفاع مقدس آماده کردند.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۶۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم و سوم جمادی الثانی سالروز شهادت اسوه زنان دو عالم، حضرت ام ابیها، فاطمه زهرا(س) مردم دیار دودانگه ساری خود را برای میزبانی شایسته از شهدا و فرزندران مکتب آن حضرت، آماده کرده اند.

مردم زحمت کش ، خون دلخورده، انقلابی و متدین روستاهای دودانگه که پس از گذشت سی و اندی سال بار دیگر فضای روستا های خود را با وجود پیکر آلاله های زهرایی خوش عطر می کنند، از روزهای قبل آماده میزبانی شایسته این شهدا شده و برای فرا رسیدن موعد روز شماری می کنند.

 پیکر مصهر سه شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه دوم اسفند ماه وارد روستای فرزندان زهرایی(س) سنگده  بخش دودانگه ساری شده و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد 14 معصوم(ع)، مورد وداع دلداگان مکتب شهادت قرار می گیرد.

پیش تر سخنران این مراسم معنوی در جمع مردم اکثرا سادات سنگده، حجه الاسلام والمسلمین غلامی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با مداحی برادران پاسدار میثم نجفی و سید پرویز رضوی اعلام شده بود.

آئین تشییع و تدفین  این سه شهید گمنام دفاع مقدس از ساعت9 روز پنجشنبه سوم اسفند ماه از مقابل حوزه مقاومت بسیج  امام سجاد(ع) دودانگه واقع در محمدآباد فریم آغاز و تا محل اختصاصی تدفین شهدای گمنام(موسسه فرهنگی ثارالله دودانگه) ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها