تقدیر فرماندار ابرکوه از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن؛

درود بر شما مردم ابرکوه که به ندای حق طلبانه ولی زمان لبیک گفتید

فرماندار ابرکوه، از حضور پررنگ و آگاهانه مردم شهرستان در لبیک به ندای ولی زمان، در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۷۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه به نقل از روابط عمومي فرمانداري ابركوه؛ محمد كاظمي نسب فرماندار ابركوه در پيامي از حضور پررنگ و با بصيرت امروز مردم ابرکوه و مهردشت، در راهپيمايي 22 بهمن ماه تقدير و تشكر کرد.
متن پيام به شرح زير است :
بسم الله الرحمن الرحيم
درود بر شما که به ندای حق طلبانه ولی زمان لبیک گفتید و با شعارهای کوبنده خود در راهپیمایی 22 بهمن عزت و سربلندی ایران اسلامی و همبستگی عمیق مردم با نظام را به نمایش گذاشتید.
حضور پررنگ و پرشور شما نشان از بصیرت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب مي باشد، كه چشمان رهبر معظم انقلاب را روشن و روح پاک و مطهر شهدا و امام راحل و عظیم الشان را شاد کرد.
اینجانب ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ابركوه، كه در مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن و عزت آفرین خود بار دیگر همبستگی عمومی، وحدت ملی و عشق به ارزش های والای انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند، صمیمانه تقدیر و تشكر می کنم.
محمد كاظمي نسب
سرپرست فرمانداري شهرستان ابركوه

ارسال نظرات