پیام شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد پی حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن:

مردم بصیر ایران به‌خوبی جواب یاوه‌گویی‌های آمریکا را دادند/ ملت هیچ‌گاه بر سر استقلال و آزادی خود معامله نمی‌کنند

در بخشی از این پیام آمده است: مردم همیشه درصحنه جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که اظهارات و اقدامات آمریکا علیه ملت ایران، بی‌اهمیت و بدون ارزش است و جواب تهدیدات آمریکا را در این راهپیمایی نیز سر دادند.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۵۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در پی حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و همیشه درصحنه دارالعباده یزد که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به‌فرمان، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حماسه‌ای دیگر آفریدید.

یوم‌الله ۲۲ بهمن روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر شیطان و دشمنان و روز نقش‌آفرینی عقیده در میدان مبارزات است. روزی که ملت همیشه سربلند ایران اسلامی شعار وحدت کلمه و هیهات من الذله را در میدان عمل جامه عمل پوشاندند.

این روز مظهر اقتدار ملت همیشه درصحنه جمهوری اسلامی و همچنین اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن پیر و جوان، در همه شرایط به خیابان‌ها می‌آیند و خودشان در سرتاسر کشور در مقابل چشمان آمریکای جنایتکار و روباه پیر و مکار انگلیس قرار داده که به آنان ثابت کنند هیچ‌گاه ذره‌ای از علاقه مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی کم نشده است.

راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن‌ماه ۹۶ بار دیگر این پیام را برای همگان در سرتاسر جهانیان عرضه داشت که این ملت هیچ‌گاه بر سر استقلال و آزادی خود معامله نخواهد کرد و با اتکا به درون و تقویت روحیه خودباوری در مسیر پیشرفت و تعالی در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه تردیدی به خود راه نداده و عقب نخواهد نشست.

۲۲ بهمن فرصتی مبارک برای تجدید با آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل و بیعت مجدد با، ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین نشان دادن توانمندی‌های ملت است که شعار ما می‌توانیم را ثابت کرده‌اند.

مردم همیشه درصحنه جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که اظهارات و اقدامات آمریکا علیه ملت ایران، بی‌اهمیت و بدون ارزش است و جواب تهدیدات آمریکا را در این راهپیمایی نیز سر دادند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور همه‌ی مردم شریف و دانشجویان عزیز در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ کمال تقدیر به عمل‌آورده است.
ان شالله به‌زودی پرچم انقلاب اسلامی که بر پایه عدل الهی است بر دستان صاحب اصلی آن امام زمان (عج) قرار گیرد.

والسلام علی من‌تبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد
۲۲ بهمن ۱۳۹۶
ارسال نظرات