خبرهای داغ:

بیانیه بسیج طلاب سپاه شهداء بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بسیج طلاب سپاه شهداء بیانیه ای را به مناسبت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتشر کرد و از عموم مردم ایران خواست تا در راهپیمایی این روز باشکوه شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۵۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وَلَقَد کَتَبنا فِی الزَّبوُرِ مِن بَعدِ الذِّکرِ اَنَّ الاَرضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصّالِحوُنَ        (سوره انبیاء آیه 105)

     انقلاب اسلامی ایران بی شک انقلابی فرا منطقه ای بوده و نقطه عطفی در تاریخ معاصر جهان محسوب می شود. انقلابی که بر مبنای تعالیم دین مبین اسلام توانست در عصر مدرنیته خط بطلانی بر مبانی سکولاریسم غربی کشیده و طومار آنانی که سعی در زدودن معنویت در جهان داشتند را در هم بپیچد و نشان دهد که انوار الهی هیچگاه در جهان خاموش نخواهد شد و طبق وعده الهی حکومت صالحان در مقابل کفر و طاغوت نصرت خواهد یافت.

     امام خمینی (ره) این بزرگ مرد تاریخ؛ رهبری انقلابی را بر عهده داشت که همه علمای متقدم و متأخر اسلام سعی در برپایی آن داشتند و در راه ایجاد آن از هیچ کوششی دریغ نکرده بودند. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با شناخت دقیق جامعه اسلامی توانست مردم مسلمان ایران را به میدان مبارزه آورده و در سرنگونی رژیم شاهنشاهی با خود همراه نماید. رژیم سرسپرده ای که در قلب عالم اسلام سعی در پیاده سازی نقشه های شوم استکبار در جهت دین زدایی از مملکت اسلامی داشت با خشم   توده های مسلمان مردم مواجه گردیده و سرنگون شد.

     پیروزی، تداوم و اعتلای انقلاب اسلامی ایران در فراز و نشیب تاریخ مرهون مجاهدت اقشار مختلف مردم ایران بوده و آنان صاحبان اصلی انقلاب هستند. مردمی که همواره پیرو رکن متعالی انقلاب؛ ولایت فقیه بوده و در همه حال پشتیبان آن بوده اند و چه در عرصه مبارزات دوران انقلاب و دفاع مقدس و چه در عرصه اقتصادی و فشار ناشی از تحریم های ناجوانمردانه استکبار علیه انقلاب سینه سپر کرده و اجازه تسلط دوباره دشمنان به این سرزمین را نداده اند.

     نظام استکبار به رهبری آمریکا در خفا و آشکار، شمشیر کینه خود را بر علیه نظام اسلامی و مردم ایران از رو بسته و در هر فرصتی به انحای گوناگون سعی در ایجاد جبهه جهانی علیه ایران و توهین به ملت بزرگ آن را دارد که حمایت از فتنه گران و اغتشاشگران اَخیر و  اعمال تحریم های اقتصادی جدید ایران تنها نمونه ای از ضدیت این شیطان بزرگ با انقلاب اسلامی است که تنها را ه مقابله با آن وحدت و همگرایی ملی و تبعیت از منویات ولی فقیه است.

     ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان می سازیم که تنها وظیفه دولتمردان نظام اسلامی فارغ از هرگونه جناح بندی های سیاسی و حزبی، خدمت به ملت ایران است و همه مسئولین به عنوان خادمین ملت بزرگ ایران نقشی جز پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و دفاع از آرمان های والای آن را بر عهده ندارند.

     ما نیز دوشادوش ملت بزرگ ایران در راهپیمایی وحدت آفرین روز 22 بهمن ماه شرکت نموده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت قاطع خود را از حکومت اسلامی و ولایت فقیه نشان خواهیم داد و دشمنان را از امید به ایجاد یاس در ملت بزرگ ایران مایوس خواهیم نمود.

 

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات