خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

انقلاب اسلامی ما را از وابستگی نجات داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: قبل از انقلاب اسلامی، بیش از یک قرن کشوری وابسته بودیم و مردم با انقلاب اسلامی ایران، علیه وابستگی قیام کردند.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۵۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در همایش بسیجیان حوزه سه شهری شهید باکری میاندوآب که در پایگاه مقاومت بسیج شهدای کوی بهی این شهر برگزار شد، در سخنانی با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت در سرنوشت خود دخیل نبودند و نقشی نداشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دیگران برای ما تصمیم می گرفتند و کشوری وابسته بودیم، افزود: قبل از انقلاب اسلامی، بیش از یک قرن کشوری وابسته بودیم و مردم با انقلاب اسلامی ایران، علیه وابستگی قیام کردند.

وی با اشاره به اینکه شعار مردم "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" بود، گفت: جمهوری یعنی شاه را نمی خواهیم، اسلامی یعنی می خواهیم دین در جامعه حاکم باشد، استقلال یعنی عدم وابستگی و آزادی یعنی آزاد بودن در بیان و ایدئولوژی.

مولودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای بسیاری در زمینه های مختلف داشته است که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و پیشرفت های علمی و افزایش سطح سواد و آگاهی از نمونه این موضوعات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: کسانی که از رابطه با آمریکا حرف می زنند بهتر است نگاهی به قبل از انقلاب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به ما خودباوری و عزت بخشید و از ذلت رهایی داد،افزود: انقلاب به ما عزت داد و به دنیا ثابت کرد که چه کسانی باید حق توحش بدهند.

مولودی با بیان اینکه دشمنان امروز نمی خواهند ما پیشرفت کنیم، همانطور که از اول انقلاب با ما دشمنی کرده و توطئه های مختلفی مانند هشت سال جنگ تحمیلی علیه ما به راه انداختند، گفت: باید در تمام ابعاد به خودکفایی برسیم و مسئولان نیز باید در انقلابی تلاش کنند.

ارسال نظرات