خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر،

غبارروبی از مزارشهداء شهرستان تکاب انجام گرفت

به مناسبت ایام الله دهه فجر مسئولین سپاه و مسئولین ادارات شهرستان تکاب و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان تکاب در مزار شهدای این شهرستان حاضر شده و با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند .
کد خبر: ۸۹۸۶۸۷۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه ی شهرستان تکاب در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، به جایگاه والای شهداء اشاره نموده و گفت: شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی جان خود را فدا کردند تا اسلام زنده بماند. وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود به رسالت خود عمل کرده‌اند، افزود: ثبات قدم در مسیر الهی و پاسداشت شهدای گران‌قدر و ادامه راه آن‌ها رسالت همگانی ما است، در همین‌جا از تمامی کسانی که در تجلیل از شهدا تلاش می‌کنند قدردانی و سپاسگزاری می‌کنیم .

حجت الاسلام برادری افزود: نباید کاری کنیم که از فیض شهدا محروم باشیم و در روز قیامت شرمنده آن‌ها شویم، باید بدانیم شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی در راه اسلام ازخودگذشتگی کردند و ما نیز باید با ادامه دادن راه آن‌ها نگذاریم آسیبی به انقلاب اسلامی برسد.

حجت الاسلام برادری وظیفه اصلی همگان را یادآوری جایگاه شهدا برای نسل آینده دانست و گفت: باید با سازگاری در تمام مشکلات و سختی‌ها مسیر نورانی شهیدان را ادامه داده و از مسیر نورانی آن‌ها خارج نشویم.

 

ارسال نظرات