خبرهای داغ:
بیانیه سپاه خوی؛

اوج حمایت و دفاع از رهبری در راهپیمایی 22بهمن به نمایش گذاشته می شود

در آستانه فرارسیدن جهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی (22بهمن) مردم شهرستان خوی همزمان با سایر مردم حماسه ای بزرگ خلق می کنند.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی با دعوت از عموم مردم به حضور در راهپیمایی 22بهمن گفت:در چنین روزی ملت ایران باهوشمندی و پیروی از رهبر انقلابی، شجاع و زمانشناس خود، شعار واقعی "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" را تابناک تر از پیش به جهانیان عرضه داشته و سرافرازانه به طی مسیر پرافتخار شهیدان ادامه می دهند.

وی افزود: 22بهمن تجدید بیعت مردم ولایی و شهید پرور با آرمانهای امام و شهدا و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی اتحاد و خلوص نیت را از مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر این اتحاد روز به روز پر رنگ تر شود و مردم همان خلوص نیت سالهای پیروزی انقلاب را حفظ و احیا کنند، پرچم این انقلاب قطعا به دستان مبارک امام عصر (عج) خواهد رسید

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی بر مبنای استکبارستیزی است و باید همواره دشمن‌شناسی و اتحاد در بین مردم و مسولان در کشور متبلور باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز با بیان اینکه دشمن با تکیه بر اغتشاشات ناکام عده‌ای فریب خورده دچار امیدواری کاذب شده است افزود: مردم در 22بهمن یکبار دیگر دشمن را نا امید و کوبنده تر از سالهای گذسته علاقه مندی خود به انقلاب اسلامی را نشان می دهند.

حجت الاسلام محمد رستمی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کشور وحدت، انسجام و بصیرتی است که در این راهپیمایی‌ها تبلور پیدا می‌کند، افزود: در طول سالیان متمادی بعد از انقلاب، ملت بزرگ ایران، هر ساله در روز ۲۲ بهمن همین معنا را به ظهور می‌رسانند و با حضور گسترده و با نشاط خود در این راهپیمایی نشان می‌دهند مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند که با قوت و قدرت در مقابل زورگویان و سلطه طلبان می‌ایستند.

وی ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: این ایام یاد آور حرکت مردم ایران به سوی نور و رحمت الهی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در ادامه گفتگو گفت: ما مطمئن هستیم که با حضور در این صحنه، اقتدار کشور را بیمه و امنیت ملی را تثبیت کرده و در منطقه و صحنه جهانی به اقتدار کشور افزوده ایم و این یک وظیفه شرعی، سیاسی و عبادی را بر عهده کسی که شرکت در راهپیمایی برای او میسر است، قرار می‌دهد.

لیدا سیرانی با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن دعوت از همه آحاد جامعه برای شرکت در این راهپیمایی، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده وحدت ملی ما است. وی استکبار ستیزی را مهمترین خصیصه انقلابی گری دانست و تصریح کرد: نمی شود کسی ادعای انقلابی گری داشته باشد اما به دنبال سازش با آمریکا و اسرائیل باشد.

سیرانی همچنین با اشاره به اینکه دشمن به حرکت برخی فریب خورده دلخوش شده است افزود: دشمن خیال نکند که اگر عده ای معدود در تهران حجاب از سر خود برداشته اند کار انقلاب به پایان رسیده چرا که این انقلاب ریشه در قلوب ملت دارد.

ارسال نظرات