فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در جمع پیشکسوتان سریش آباد:

تحریم و تهدید استکبار همزاد انقلاب اسلامی است/تامین امنیت پایدار اولویت اصلی سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب با تحریم و تهدید وارد شده است، گفت: انقلاب ما انقلابی بزرگ است که تاثیرگذار در منطقه و در جهان و برای بشریت است.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۸۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای فصل زمستان متوفیان پیشکسوت و رزمندگان دفاع مقدس شهر سریش آباد که با عنوان "یاد یاران" برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به سن ۴۰ سالگی و به سن بلوغ رسیده است و در این مدت دشمنان ما بسیار تلاش داشتند تا انقلاب را در همان بدو پیروزی شکست دهند و امروز نمی‌توانند ببینند و بسیار با درد و رنج نظاره گر هستند که انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شده است

وی با بیان اینکه مبانی پیروزی انقلاب اسلامی امروز باعث تداوم انقلاب و اثرگذاری انقلاب در محیط پیرامون آن شده است افزود: در محاسبات عادی پیروزی نهضت حضرت امام (ره) یک موضوع بسیار دشوار و غیرممکنی بود و کمتر کسی فکر می‌کرد انقلاب اسلامی بر طاغوت که مورد حمایت تمامی استکبار جهانی بود، پیروز شود

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه رژیم طاغوتی کاملا با ارزش‌های اسلامی و انسانی بیگانه بود، خاطر نشان کرد:حضرت امام (ره) این نهضت را به تنهایی و با یارانی اندک آغاز نمودند، اما توکل حضرت امام (ره) به خداوند متعال و استعانت ایشان از خدای متعال آرامش بخش بود

به گفته وی حضرت امام (ره) یک انقلابی به تمام معنا و پیشرو بودند که در تمامی زمان‌های مبارزه با حالت اطمینان و عزم راسخ ایستادند و نهضت را ادامه دادند.

رجبی با بیان اینکه عنصر حیاتی و کلید وازه و تعیین کننده پیروزی انقلاب توکل امام (ره) به خدای متعال بود، افزود: در روز‌های آغازین انقلاب دیدیم که گروهک‌های قومی مذهبی محلی و چپ و راست ایجاد شدند و سهم خواهی داشتند و علیه انقلاب ایستادند.

وی ادامه داد: گروهک منافقین در زمره گروهک‌های جنایتکار است که ۱۷ هزار شهید ترور دارد و ۱۷ هزار جنایت مرتکب شده است.

فرمانده سپاه کردستان بیان داشت: در حادثه ۷ تیر تعدادی از سران کشور به شهادت می‌رسند ۸ شهریور رییس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی به شهادت می‌رسند و ده‌ها جنایت دیگر از سوی این افراد که به دنبال مصادره انقلاب بودند، صورت گرفت.

به گفته سردار رجبی این تنها حلقه‌ای از حلقه‌های توطئه‌ی ضد انقلاب بود و در کنار ان‌ها بسیاری دیگر از گروهک‌های ضد انقلاب در سیستان و بلوچستان و در استان کردستان قرار داشتند.

وی با بیان اینکه مبنای هویت ایران، اسلام بود و مردم به دنبال تعیین سرنوشت خود بودند افزود: دشمن جنگ تحمیلی را ایجاد نمود و برآورد ان روز‌ها هزار میلیارد دلار خسارت مالی در جنگ تحمیلی بود، اما برآورد خسارت جانی قابل تخمین و قابل قیمت گذاری نبود که بهترین جوانان این مرز و بوم برای دفاع از ارزش‌های این کشور و برای مقابله با تجاوز دشمن فداکاری نمودند و شهید شدند و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی این افراد است.

رجبی با اشاره به عملیات مرصاد گفت: دشمن به دنبال یک عملیات تمام عیار برای شکست انقلاب بود که برنامه ریزی شده به دنبال از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بودند.

وی ادامه داد: بسیاری از کشور‌ها به دنبال حمایت از این عملیات بودند و برنامه ریزی بزرگی صورت گرفته بود که در دیگر شهر‌ها ادامه یابد.

فرمانده سپاه بیت المقدس به کودتای نوژه اشاره نمود و افزود: در این کودتا نیز تمامی ابعاد یک براندازی برنامه ریزی شده بود و باید تمامی نقاط حساس بمباران می‌شد که نظر لطف الهی شامل حال انقلاب بود.

سردار رجبی به موج تحریم‌های دشمنان اشاره نمود و بیان داشت: تحریم استکبار همراه با تهدید همزاد انقلاب است.

وی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب تحریم و تهدید داشته است و این مسئله جدیدی نیست.

سردار رجبی به جنگ نرم دشمن اشاره نمود و ادامه داد: امروز جنگ فرهنگی به صورت گسترده و به عنوان یک توطئه همیشگی است که ادامه دار است و از بین نخواهد رفت.

وی افزود: در جنگ سخت می‌بینیم که هجوم نیرو‌ها و اقدامات نظامی تلفات دارند، اما در جنگ فرهنگی و در جنگ نرم تلفات دیده نمی‌شوند.

به گفته وی دشمن در جنگ نرم با تمام امکانات و ابزار‌ها وارد شده است و تلفات خود را نمی‌بینیم.

سردار رجبی بیان داشت: چیزی که ذهن جوان انقلابی ما را از آرمان و هویت و از پایمردی و استقامت و وطن دوستی باز می‌دارد و انسان را یک عنصر بی حال و بی اراده می‌کند تلفات است و این برنامه ریزی مستمر دشمن می‌باشد

وی با اشاره به فتنه گری‌های دشمنان افزود: در فتنه ۸۸ دشمن به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و همه اجزای فتنه بر همین اساس طراحی شده بودند، اما همان خدایی که فتنه مرصاد و فتنه کودتای نوژه را از بین برد این فتنه را نیز برملا نمود و دیدگان مردم را روشن ساخت.

رجبی با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان همچنان ادارمه دارد به فتنه اخیر اشاره نمود و بیان داشت: دشمن در فتنه‌ای که در سال جاری وجود داشت آسیب‌های کار در فتنه ۸۸ را تشخیص داده بود و ان‌ها را برطرف نموده بود، اما باز هم خدای متعال کمک کرد و این فتنه نیز از بین رفت.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: من به شما نوید می‌دهم که این قبیله و این نسل یک نسل انقلابی و علی الدوام وجود دارد چرا که صاحب اصلی انقلاب خداوند متعال است و برترین دین در نزد خداوند اسلام است و کسانی که در این راه ثابت قدم باشند و مجاهدت نمایند ثمره تلاش ان‌ها پیروزی است و خلافی در وعده الهی وجود ندارد.

به گفته وی انقلاب ما انقلابی بزرگ است که تاثیرگذار در منطقه و در جهان و برای بشریت است

دستاورد‌های انقلاب:

سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: استقلال برای یک کشور یک عنصر حیاتی است، ما هم اکنون با انقلاب اسلامی در جهان و در امت اسلامی تاثیرگذار هستیم و این عظمت را اسلام به ما داده است.

وی افزود: این برگرفته از عظمت اسلام است که امام خمینی (ره) سال‌ها پیش گفته اند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این هویت انقلاب و استقلال انقلاب است که هم اکنون بعد از سال‌ها هنوز با شنیدن این سخن ما نیز افتخار می‌کنیم و امروز مقام معظم رهبری نیز با همین اقتدار و عظمت سخن می‌گویند و این مایه افتخار و سربلندی است.

رجبی ادامه داد: قدرت بازدارندگی امروز ایران در تمام جهان، توان موشکی که هم اکنون ایران اسلامی در اختیار دارد و توانمندی دفاعی و نظامی ما به امت اسلامی افتخار داده است.

به گفته وی این نشان از استقلالی است که ما از انقلاب و از اسلام نصیبمان شده است و امروز انقلاب ما به جهان صادر شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس خاطر نشان کرد: امروز گروه‌های مقاومت حزب الله لبنان و رزمندگان حماس و مبارزان فلسطینی در غزه در برابر استکبار جهانی می‌ایستند و این نشان دهنده الهام گرفتن آنان از انقلاب اسلامی است و این رزمندگان مقام معظم رهبری را رهبر خود می‌دانند و این تاثیرگذاری انقلاب اسلامی است و نشان دهنده صدور انقلاب است.

سردار رجبی با بیان اینکه این اقتداری که امروز ایجاد شده است به واسطه اتکا نمودن ما به توان داخلی است اظهار داشت: امروز ما قدرت موشکی نقطه زن داریم که باعث افتخار است و قلب امت اسلامی از این اقتدار ایران خوشحال می‌شود.

به گفته وی جنگ تحمیلی تنها جنگی بود که پس از ۸ سال با پیروزی اسلام به پایان رسید بدون اینکه حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار بگیرد و این عظمت این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز استان کردستان از امنیت پایدار برخوردار است و یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و اشرافیت کامل برتمامی مسائل وجود دارد.

سردار رجبی ادامه داد: تامین امنیت پایدار امروز به یک گفتمان بسیار گسترده جمعی در بین مردم تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه از ناحیه اقتصاد و معیشت امروز مشکلاتی داریم گفت: در این راستا نیز اقدامات بسیاری صورت گرفته است، اما باید توجه بیشتری داشته باشیم و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری عمل نماییم.

سردار رجبی ادامه داد: همه مسئولان باید توجه داشته باشیم به فرامین مقام معظم رهبری در حوره معیشت و اشتغال زایی تا آسیب پذیر نباشیم و تنها راه چاره برای مقابله با این تهدید و آسیب‌ها در عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: سپاه امروز افتخار دارد که در این مسیر قدم برداشته است و این همه کاری نیست که باید انجام شود

سردار رجبی گفت: ما در استان کردستان با توجه به اولویت اول که تامین امنیت پایدار برای استان است و به لطف خدا در این حوره موفق هستیم در حوزه رفع محرومیت و محرومیت زدایی و کمک به توسعه و آبادانی وارد عمل شده ایم.

فرمانده سپاه بیت المقدس بیان داشت: ما هم اکنون در روستا‌هایی که دارای محرومیت هستند و شاخص‌های محرومیت را دارند حضور پیدا کرده ایم و مردم روستانشین تراز انقلاب را می‌بینند و حضور نیرو‌های خدمت گذار را احساس می‌کنند.

به گفته سردار رجبی هم اکنون در کشور ما استان اول در حوزه محرومیت زدایی هستیم

وی ادامه داد: ما در سپاه قرارگاه پیشرفت و آبادانی را تشکیل داده ایم و با تعامل با دولت صمیمانه به دنبال تحقق فرمان مقام معظم رهبری هستیم و افتخار داریم که با همه امکانات وارد این حوزه شده ایم و این راه را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: بسیاری از مسئولین دولتی در این راه از ما سخن می‌گویند و خود اعتراف می‌کنند که سپاه وظایف ما را نیز انجام داده است، اما ما انتظار داریم که خود نیز وارد عمل شوند.

وی به گفتگوی خود با نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و گفت: آقای مرادی نماینده قروه در گفتگو با من بیان کرد کار‌هایی که شما در قروه انجام دادید مسئولین دولتی نتوانسته اند انجام دهند.

سردار رجبی ادامه داد: ما در شهرستان قروه یک دهستان را در راستای محرومیت زدایی در دستور کار قرار داده ایم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات