امیدواری روز افزون مردم به انقلاب اسلامی ایران

امام جمعه لنده در خطبه های نمازامیدواری روز افزودم مردم به انقلاب اسلامی ایران این شهر گفت: ملت شریف ایران در راهپمایی روز 22بهمن با حضور تماشایی خود بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۳۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: آنچه انقلاب ما را با سایر انقلاب‌های جهان متفاوت کرده بحث مردمی بودن و ولایت مدار بودن آن است.
وی ادامه داد: پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته باعث شده که دشمنان انقلاب اسلامی نیز ضمن اذعان به این مسئله در پی کار شکنی و سنگ اندازی برای انقلاب باشند.
محمودی اصل گفت: مردم ما با بصیرت خود بیش از چهار دهه است که همراه با، ولی امر خویش گذرگاه‌های سخت و فتنه‌های گوناگون را پشت سرگذاشته و به آینده این نظام و کشور روز به روز امیدوارتر خواهند بود.
خطیب جمعه این هفته شهر لنده افزود: ساده زیستی مقام معظم رهبری در طول چهار دهه گذشته برای دوستان و دشمنان به اثبات رسیده است به طوری که دشمنان ما اذعان دارند که کوچکترین لکه خاکستری هم نمی‌توان در رفتار و گفتار ایشان یافت.
امام جمعه لنده گفت: هرچند کمبود‌ها و مشکلاتی در سطح کشور وجود دارد، ولی مردم با تحمل مشکلات بهترین پشتیبان برای نظام و انقلاب هستند.
وی ضمن دعوت مردم به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید با شکوه هرچه تمام‌تر و تماشایی برگزارشود تا یکبار دیگر سیلی محکمی به دهان یاوه گویان زده شود.
وی به افتتاح طرح‌های دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: طرح‌های خوبی در سطح کشور در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسیده است که در شهرستان لنده نیز این طرح‌ها با رویکرد تولید و اشتغال اجرا خواهد شد.
محمودی اصل گفت: به هیچ قدرتی اجازه نخواهیم داد تا در خصوص مسائل دفاعی ما بحث و یا تبادل نظری داشته باشد چرا که قدرت دفاعی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و نخواهد بود.
وی ضمن اشاره به سالروز صدور حکم اعدام امام برای سلمان رشدی گفت: کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی باعث شد که امام خمینی (ره) حکم تاریخی اعدام او را صادر کند.
امام جمعه لنده به خانواده‌ها توصیه کرد: در شب ۲۲ بهمن مراقب و مواظب فرزندان خود باشند و شادی این ایام را به گونه‌ای رقم بزنند که برای نیروی‌های امنیتی و انتظامی مشکل آفرین نشود.
ارسال نظرات